کارگزار قبلی استقلال تصمیم به اقاله قرارداد گرفت

به گزارش بیباپ، شرکت آریا برتر گفت که به دلیل شرایط تیم فوتبال استقلال و یاری به باشگاه، تصمیم به اقاله قرارداد با باشگاه استقلال گرفته است.

کارگزار قبلی استقلال تصمیم به اقاله قرارداد گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در یک ماه گذشته حرف و حدیث های زیادی در رابطه با قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید مطرح شد، به طوری که شرکت آریا برتر به عنوان کارگزار قبلی به دلیل نقص قرارداد و دفاع از حقوق خود، مجبور به شکایت شد. با توجه به مسائل بوجود آمده، این شرکت تصمیم به اقاله قرارداد گرفت.

مدیرعامل شرکت آریا برتر با اعلام این خبر به خبرنگاران، گفت: با توجه به کوشش های زیادی که این کارگزاری در مدت یک سال از هر لحاظ برای باشگاه استقلال انجام داده و تمایل باشگاه جهت همکاری با کارگزار جدید، برای آرامش طرفداران استقلال و با کوشش وزارت ورزش و جوانان و بعضی از اعضای هیئت مدیره استقلال، تصمیم به اقاله قرارداد گرفته شد که مقدمات و اسناد و مدارک تسویه حساب های اقتصادی انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن بازی های حساس استقلال، به خصوص ملاقات با فولاد خوزستان، برای این تیم آرزوی موفقیت می کنیم و اگر هم خدماتی انجام دادیم، به خاطر نام عظیم استقلال بوده است. اگر چه به دلیل هیاهوی زیاد، خدمات شرکت آریا برتر به خصوص یاری های اقتصادی نه تنها دیده نشد، بلکه مورد حمله نهاده شد و به نوعی جای خیلی چیزها تغییر کرد، اما ما برای یاری به استقلال تصمیم گرفتیم این باشگاه در آرامش کارها را پیش ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1205

به "کارگزار قبلی استقلال تصمیم به اقاله قرارداد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگزار قبلی استقلال تصمیم به اقاله قرارداد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید