پیغام ویدیویی زوج هنرمند برزیلی و همبستگی با مردم ایران در شرایط تحریم و کرونا

به گزارش بیباپ، یک زوج هنرمند برزیلی که به ایران سفر نموده اند در پیامی ضمن ابراز تاسف از تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، این تحریم ها را غیرانسانی و غیرقابل قبول خوانده و با ملت ایران در شرایط کنونی ابراز همبستگی نموده اند.

پیغام ویدیویی زوج هنرمند برزیلی و همبستگی با مردم ایران در شرایط تحریم و کرونا

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، یک زوج هنرمند برزیلی که یک سال و نیم پیش به ایران سفر نموده اند، در پیغامی به مردم ایران با آنها ابراز همبستگی نموده و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران آن هم در شرایط کنونی را غیرانسانی و غیرقابل قبول می خوانند.

آنها در این پیغام ویدیویی با اشاره به علاقه خود به ایران عنوان می نمایند: ایران را خیلی دوست داریم و در سفری که به ایران داشتیم به بسیاری از شهرها از جمله تهران، شیراز، اصفهان، یزد و آبادان رفتیم.

آنها در این پیغام از همه ایرانیان که با محبت، مهربانی و دوستی آنها را پذیرفتند، سپاسگزاری می نمایند.

این دو هنرمند برزیلی در این پیغام عنوان می نمایند: می خواهیم بگوییم بابت انسداد و تحریم های ظالمانه علیه ایران بسیار ناراحت و متاسفیم. اینکه مانع از رسیدن تجهیزات اولیه بهداشتی به این کشور می شوند که منجر به مرگ هزاران نفر می گردد.

آنها در این پیغام تحریم ها علیه ملت ایران را کاملا غیرانسانی، غیرقابل قبول و مستقل از اختلافات سیاسی، مذهبی و یا مالی برشمرده اند.

این دو هنرمند با تأکید بر اینکه همبستگی باید در این شرایط بین همه ملت ها تقویت گردد، عنوان می نمایند: می خواهیم بگوییم بدون شک این پیغام میلیون ها نفر برزیلی است که مثل ما فکر می نمایند و امیدواریم که به زودی رهبران سیاسی جهان بیدار شوند و ببینند که زندگی بسیار مهم تر از هر چیز دیگری است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 958

به "پیغام ویدیویی زوج هنرمند برزیلی و همبستگی با مردم ایران در شرایط تحریم و کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ویدیویی زوج هنرمند برزیلی و همبستگی با مردم ایران در شرایط تحریم و کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید