پراندلی: مقابل انگلیسی که بُریده بود به زحمت افتادیم

به گزارش بیباپ، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا ضمن ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر انگلیس، به بی توجهی مسئولان برگزاری بازی نسبت به سلامت بازیکنان دو تیم در هوای گرم و شرجی مانائوس اعتراض کرد.

پراندلی: مقابل انگلیسی که بُریده بود به زحمت افتادیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی ایتالیا برابر انگلیس در دومین بازی گروه D جام جهانی 2014 با ابراز نارضایتی از هوای گرم و شرجی استادیوم آمازونیای شهر مانائوس گفت: در چنین آب و هوایی ندادن وقت استراحت (تایم اوت) به تیم ها دیوانگی بود. در چنین شرایط جوی حفظ آمادگی جسمانی و رقابت در بالاترین سطح غیرممکن است. ایتالیا در این بازی واقعاً به زحمت افتاد اما ما فزونی خود را در میانه میدان حفظ کردیم.

پراندلی اضافه کرد: ایتالیا در تمرینات خوب کار نموده بود و نتیجه اش را هم گرفت. در این بازی نشان دادیم که چقدر تمرین نموده بودیم، چرا که از اواسطه نیمه دوم به بعد بازیکنان انگلیس بریده بودند. این بدان معناست که تمرینات ما ثمربخش بوده است.

سرمربی آتزوری در سرانجام به تمجید از ماریو بالوتلی، فزونین بازیکن میدان پرداخت و توضیح داد: بالوتلی هرآنچه در توان داشت، ارائه کرد. در واقع همه بازیکنانم با تمام توان شان بازی کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 484

به "پراندلی: مقابل انگلیسی که بُریده بود به زحمت افتادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: مقابل انگلیسی که بُریده بود به زحمت افتادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید