انتها کار دنیزلی در تبریز ، یک تراکتوری قدیمی سرمربی سرخپوشان شد

به گزارش بیباپ، سرمربی ترک تبار تیم فوتبال تراکتور از این تیم جدا شد و بر اساس تصمیم مالک باشگاه، احد شیخ لاری مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفت.

انتها کار دنیزلی در تبریز ، یک تراکتوری قدیمی سرمربی سرخپوشان شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیر عامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. اواخر خردادماه سال جاری، دنیزلی راهنمایی تیم فوتبال تراکتور را برعهده گرفته بود و توانست تا خاتمه هفته سیزدهم 18 امتیاز کسب کند. احد شیخ لاری به عنوان مربی موقت جای این مربی ترک تبار را گرفت.

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، باتوجه به فشردگی لیگ برتر فوتبال، در حال حاضر تا زمان انتخاب سرمربی جدید راهنمایی فنی تراکتور به شیخ لاری سپرده شده که سرپرست تیم تراکتور است. دنیزلی چندی پیش هم به دلایل مسائل شخصی درخواست جدایی از تراکتور را داده بود.

شیخ لاری دارای مدارک مربیگری لیسانس جامع بین المللی مربیگری حرفه ای از فدارسیون فوتبال انگلستان، گواهینامه بین المللی مربیگری حرفه ای از فیفا تحت نظر فیلیپ ردون و لیسانس A بین المللی مربیگری حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپاست و در سال های 79 تا 82 به عنوان دستیار و در فصل 86-87 به عنوان سرمربی راهنمایی تراکتور را بر عهده داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 690

به "انتها کار دنیزلی در تبریز ، یک تراکتوری قدیمی سرمربی سرخپوشان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار دنیزلی در تبریز ، یک تراکتوری قدیمی سرمربی سرخپوشان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید