پاکستان تعدادی از سفرای کشورهای خارجی را به بازدید از مرز هند برد

به گزارش بیباپ، دولت اسلام آباد در اقدامی که آن را تبیین حقیقت نامگذاری نموده در واکنش به ادعای فرمانده ارتش هند تعدادی از سفرای خارجی را به خط مرزی دو کشور برد.

پاکستان تعدادی از سفرای کشورهای خارجی را به بازدید از مرز هند برد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: با همکاری دولت اسلام آباد تعدادی از سفرای خارجی برای بازدید از وضعیت مرز مشترک با هند راهی نقطه صفر مرزی شدند.

وی توضیح داد: این اقدام پس از آن انجام شد که بپین راوات فرمانده ارتش هند مدعی شد یک کمپ تروریستی در نقطه صفر مرزی با پاکستان منهدم شده است.

محمد فیصل گفت: سفرای خارجی پس از رویت منطقه اذعان داشتند که ادعاهای فرمانده ارتش هند بی اساس بوده و هیچ کمپی در نقطه صفر مرزی وجود نداشته که منهدم گردد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اضافه کرد: ما از کاردار سفارت هند نیز دعوت کردیم که در این بازدید شرکت کند ولی وی حاضر نشد با تیم تبیین حقیقت همراه گردد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز هند یک بار مدعی منهدم کردن کمپ تروریست ها در خاک پاکستان و کشته شدن 300 تروریست شده بود.

چندی بعد یکی از وزرای دولت هند به صراحت گفت ادعای هدف قرار دریافت کمپ تروریست ها و کشته شدن 300 تروریست ساخته رسانه ها بوده و هیچ منبع رسمی این خبر را اعلام ننموده است.

اخیرا و پس از لغو خودمختاری کشمیر توسط هند تنش میان دهلی نو و اسلام آباد به اوج رسیده است و دولت هند میلیون ها کشمیری را از 79 روز پیش در خانه هایشان حبس نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 465

به "پاکستان تعدادی از سفرای کشورهای خارجی را به بازدید از مرز هند برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان تعدادی از سفرای کشورهای خارجی را به بازدید از مرز هند برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید