وزیر امورخارجه روسیه: با ایران همکاری نظامی داریم

به گزارش بیباپ، وزیر امورخارجه روسیه گفت که مسکو مطابق با قوانین بین المللی و برای حفظ ثبات و امنیت در منطقه در حال همکاری نظامی با ایران است.

وزیر امورخارجه روسیه: با ایران همکاری نظامی داریم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، سرگئی لاوروف، وزیر امورخارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک در پاسخ به سوالی درباره خاتمه یافتن محدودیت های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران و همکاری های فنی- نظامی تهران و مسکو پس از این محدودیت ها، گفت: در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی در شورای امنیت سازمان ملل برای همکاری فنی- نظامی با ایران وجود ندارد.

لاوروف ادامه داد: دولت ما حق کامل تعامل در این زمینه را دارد. سیاست مسکو در زمینه همکاری در فناوری نظامی به طور کامل مطابق با قوانین حقوق بین الملل است و با قوانین کنترل صادرات روسیه نیز مطابقت دارد که یکی از سختگیرانه ترین قوانین در دنیا است.

وی همچنین توضیح داد: درخصوص همکاری نظامی با ایران نیز بدون شک روسیه با داشتن حق تضمین توانایی دفاعی خود، به طور دقیق به تعهدات بین المللی خود پایبند است و از اولویت حفظ ثبات و امنیت در منطقه پیروی می نماید.

وزیر امورخارجه روسیه تاکید نمود که کشورش برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه با ایران همکاری نظامی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1570

به "وزیر امورخارجه روسیه: با ایران همکاری نظامی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر امورخارجه روسیه: با ایران همکاری نظامی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید