واکنش کارشناس آمریکایی به دقت موشک های ایران: تک قطبی آمریکا سرانجام یافته است

به گزارش بیباپ، یک کارشناس برجسته امور نظامی و موشکی در واکنش به تصاویر منتشر شده از حملات موشکی ایران به پایگاه عین الأسد، نوشته است که این تصاویر نشان می دهد دقت موشک های ایران تا چه حد افزایش یافته است.

واکنش کارشناس آمریکایی به دقت موشک های ایران: تک قطبی آمریکا سرانجام یافته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ویپین نارانگ کارشناس آمریکایی امور نظامی و استاد مطالعات امنیتی دانشگاه ام آی تی، روز پنج شنبه نوشت تصاویر ماهواره ای آثار حملات ایران به پایگاه عین الأسد نشان می دهد که دقت موشک های ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

او در توییتر نوشته است: از دید من، مهمترین جنبه حمله موشکی ایران این است که موشک های بالستیک کوتاه برد آن ها چقدر دقیق است.

وی با بیان اینکه این عملکرد برای ایران هم مایه خرسندی است، نوشته است: انقلاب دقت [موشکی] امری واقعی است و ایالات متحده دیگر در این زمینه تک قطبی ندارد. این برای منازعات معاصر و جنگ های محدود، تبعات گسترده ای دارد.

پیش از این هم جفری لوئیس استاد موسسه تحصیلات تکمیلی مطالعات بین المللی میدلبری و تحلیلگر اندیشکده مرکز مطالعات عدم اشاعه جیمز مارتین گفته بود که موشک های ایرانی به دقت به اهداف از پیش معین شده برخورد نموده اند. (جزئیات بیشتر)

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 791

به "واکنش کارشناس آمریکایی به دقت موشک های ایران: تک قطبی آمریکا سرانجام یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کارشناس آمریکایی به دقت موشک های ایران: تک قطبی آمریکا سرانجام یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید