هشدار مدیر اف بی آی درباره دخالت روسیه و چین در انتخابات 2020

به گزارش بیباپ، مدیر اف بی آی ادعا نموده است که کشورهایی مثل روسیه و چین قصد دخالت در انتخابات 2020 ایالات متحده را خواهند داشت.

هشدار مدیر اف بی آی درباره دخالت روسیه و چین در انتخابات 2020

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، کریستوفر ورای مدیر اف بی آی روز چهارشنبه در اظهاراتی در کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا درباره حملات احتمالی علیه انتخابات 2020 گفت: پیش بینی می کنم که عاملان روسی قصد دخالت در انتخابات 2020 را خواهند داشت و کشورهایی مثل چین نیز به دنبال کوشش هایی برای منتشر کردن اخبار و اطلاعات نادرست خواهند بود.

وی در ادامه اضافه کرد: پیش بینی من این است که کارهایی که روس ها برای دخالت در سایر کشورها انجام داده اند، در اینجا نیز سعی در انجام آن خواهند داشت، ما هر سال انتخابات نداریم بنابر این باید برای مقابله با این گونه اقدامات آماده باشیم.

مدیر اف بی آی گفت: در حالی که پلیس فدرال آمریکا هنوز هیچ عزم و اراده ای از سوی چین، ایران و کره شمالی برای انجام حملات علیه زیرساخت های انتخاباتی آمریکا مشاهده نکرده است ولی این کشورها به طور آشکار مایل به مشارکت در فعالیت های خرابکارانه خارجی در ارتباط با انتخابات آمریکا هستند، مثل کوشش های مربوط به انتشار اخبار و اطلاعات نادرست در شبکه های اجتماعی. آنها روش ها و ابزارهای مختلفی برای انجام این اقدامات در اختیار دارند.

کوین مک آلینان وزیر موقت امنیت داخلی آمریکا نیز در این نشست درباره تهدیدات احتمالی علیه انتخابات آمریکا گفت: وزارت امنیت داخلی آمریکا هر روز نمونه های زیادی از نفوذ خرابکارانه خارجی در شبکه های اجتماعی از سوی کشورهایی مثل روسیه، چین و ایران را رصد می نماید.

امنیت انتخابات به یکی از موضوعات مهم در عرصه سیاسی آمریکا تبدیل شده است. رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده روسیه گزارش خود درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات 2016 را چند ماه قبل منتشر کرد و این گزارش موجب نگرانی های تازه ای شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 497

به "هشدار مدیر اف بی آی درباره دخالت روسیه و چین در انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیر اف بی آی درباره دخالت روسیه و چین در انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید