نماینده زاهدان: تقویت وحدت باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

به گزارش بیباپ، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: دشمن میخواهد با ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور نفوذ کند و لذا حفظ و تقویت وحدت یکی از ضروریاتی است که باید در اولویت مجلس آینده باشد.

نماینده زاهدان: تقویت وحدت باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

علیم یارمحمدی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره انتظاراتی که از مجلس یازدهم می رود، بیان نمود: با توجه به چالش ها و بحران هایی که جبهه استکبار برای کشور ما و منطقه ایجاد می نماید، آنچه که بیش از همه حائز اهمیت است حفظ وحدت در داخل کشور است. مجلس یازدهم باید بکوشد تا از دامن زدن به خودی و غیرخودی پرهیز کند.

وی در ادامه اظهار کرد: کشور ما رنگین کمانی از مذاهب و اقوام است و باید با نگاهی متوازن و متعادل در چارچوب اسلام به آن بنگریم. اگر اتحاد در داخل کشور تقویت گردد هیچ کس نمی تواند کوچک ترین خدشه ای به کشور ما روا دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: زیر پرچم اتحاد است که می توان اهداف نظام و آحاد ملت را دنبال کرد. جبهه استکبار و رسانه های معاند قصد دارند با ایجاد اختلاف در داخل به کشور نفوذ نمایند. مجلس آینده باید به این مساله توجه داشته باشد.

یارمحمدی در ادامه تاکید نمود: کشور ما دارای ظرفیت های غیرنفتی زیادی است، باید با توجه به زیرساخت های کشور و ارتباط با جهان توانایی ها و ظرفیت های نظام و کشور را به منصه ظهور بگذاریم. باید با برنامه ریزی از ظرفیت های کشور برای ساخت و احیای کشور استفاده کنیم. جمهوری اسلامی ایران حرف های زیادی برای گفتن در خاورمیانه و آسیا دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در سرانجام اظهار کرد: استکبار جهانی قصد ندارد تا ما در راستا اصلی تحول و پیشرفت قرار بگیریم. مجلس آینده باید با تعاملات قوی با جهانی خارج و یارگیری از کشورهایی که ظرفیت دارند کشور را در راستا پیشرفت و توسعه قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 920

به "نماینده زاهدان: تقویت وحدت باید در اولویت مجلس یازدهم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده زاهدان: تقویت وحدت باید در اولویت مجلس یازدهم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید