نعمتی 100 درصد به تیم ملی دعوت می گردد، مراقب گفته هایمان باشیم

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه زهرا نعمتی از سوی کادر فنی تیم تیر و کمان معلولان به رقابت های جهانی آلمان دعوت نشد، حرف و حدیث هایی پیش آمد مبنی بر اینکه بانوی طلایی ایران از رقابت های پارالمپیک کنار خواهد کشید؛ این در حالی است که رئیس انجمن تیر و کمان معلولان ابراز امیدواری کرد نعمتی با اتخاذ بهترین تصمیم، دوباره به خانواده پارالمپیکی ایران بازگردد.

نعمتی 100 درصد به تیم ملی دعوت می گردد، مراقب گفته هایمان باشیم

مجید کهتری در تبادل نظر با خبرنگاران اظهار کرد: زهرا نعمتی از چند سال پیش ورزشکار ما بوده و تا چند سال آینده هم ورزشکار ما خواهد ماند. وی یک ورزشکار معمولی نیست و باید از وی به عنوان یک برند در ورزش کشور یاد کنیم. البته در چند روز گذشته مسائلی پیش آمد که شاید عده ای حتی از جمله برخی رسانه ها، ناآگاهانه به اختلافات بین وی و مسئولان تیر و کمان معلولان دامن زدند، اما همه باید یاری نمایند تا مسیری که در آن قرار داریم به درستی طی گردد.

وی اضافه کرد: من صحبت هایی را مبنی بر مسائل بین خانم نعمتی و ورزش پارالمپیک کشور در رسانه ها خوانده ام که واقعاً منصفانه نبود.باید مراقب گفته هایمان باشیم تا مبادا اختلاف ایجاد گردد. ایشان ورزشکار خوب ماست و ما همه موظف هستیم که از وی پشتیبانی کنیم. اما برخی اوقات برنامه ریزی تداخل پیدا می نماید و یک ورزشکار از تیم بیرون می ماند که این امر طبیعی است اما به این معنی نیست که ما از واژه تحریم و یا محرومیت برای آن ورزشکار استفاده کنیم و زمین و زمان را به هم بدوزیم.

رئیس انجمن تیر و کمان معلولان ادامه داد: همه ورزشکاران با یکدیگر مساوی هستند و باید با همه به یک گونه رفتار گردد. خانم نعمتی به دلیل مسائل فنی از حضور در رقابت های جهانی کنار گذاشته شد و این امر به تشخیص افرادی بود که هر کدام بالای 35 سال سابقه ورزشی دارند و باید بگویم که تصمیم اشتباهی نبود اما از خانم نعمتی استفاده ابزاری شد و مسائلی را پیش آوردند که نه به صلاح خود ایشان بود و نه به صلاح جامعه ورزشی.

وی اضافه کرد: ورزش پارالمپیکی کشور از ابتدای انقلاب تا به امروز صدها مدال کسب نموده که این نشان از راهبری صحیح این مجموعه بوده است. اگر سیامند رحمان، ساره جوانمردی، میرزایی، جوکار و دیگران مدال طلا و موفقیت کسب نموده اند، همه اینها نشان از برنامه ریزی و کار درست بوده است.

کهتری گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار می گردد، نعمتی 100 درصد به تیم ملی دعوت خواهد شد و من معتقدم که ایشان می تواند سهمیه پارالمپیک را کسب کند چون بخشی از بهترین کمانداران آسیا تا به امروز سهمیه پارالمپیکی را کسب نموده اند. در مورد آلمان هم باید بگویم ایشان قرار بود پس از حضور در مسابقات جهانی آلمان که به همراه آقای رنجبر در آن شرکت داشتند، به جمع اردونشینان بپیوندند و در این زمینه هم حتی به من و آقای آلک نیکولاویچ قول دادند اما طبق گفته خود عمل نکردند و دقیقه 90 نامه ای را برای من ارسال کردند مبنی بر اینکه دیرتر به اردو می پیوندند. در نتیجه تصمیم بر این شد که ایشان به آلمان نیایند.

وی ادامه داد: یادم هست که ایشان یک روز قرار بود در مسابقات جهانی شرکت نمایند و برای همین از ما درخواست کردند در مسابقات جمهوری چک که فاصله یک ماهه با آن مسابقات داشت، در رقابت ها شرکت ننمایند تا مبادا خسته شوند و ما هم با وجود فرصت یک ماهه اجازه دادیم که خانم نعمتی در مسابقات جمهوری چک شرکت ننمایند. اما ایشان پس از اینکه در مسابقات آلمان شرکت کردند طبق قرار عمل نکردند و راهی لهستان شدند و قرار بود از آنجا به جمع نفرات اردو اضافه شوند که فاصله زمانی بسیار اندکی بود. ایشان گفتند با مربیان خود مشاوره کره اند و آنها گفته اند که مسئله ای برای حضور در رقابتهای آلمان ندارند. در نهایت با تشخیص کمیته فنی، ایشان به تیم ملی دعوت نشدند اما این به این معنا نیست که وی محروم شده است.

رئیس انجمن تیر و کمان معلولان در خاتمه گفت: امیدوارم که خانم نعمتی تصمیم عاقلانه ای بگیرد و بداند که چه عضوی از تیم جانبازان و معلولان باشد و چه نباشد، همیشه جزئی از خانواده پارالمپیکی خواهد بود. ما برای رقابتهای تایلند ایشان را دعوت می کنیم و منتظر کسب سهمیه از جانب این ورزشکار خوب کشورمان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 722

به "نعمتی 100 درصد به تیم ملی دعوت می گردد، مراقب گفته هایمان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی 100 درصد به تیم ملی دعوت می گردد، مراقب گفته هایمان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید