نتایج اولیه سازمان زندان ها در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی امروز، 17 فروردین اعلام می شود

به گزارش بیباپ، اسامی چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 98 امروز 17 فروردین اعلام می شود.

نتایج اولیه سازمان زندان ها در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی امروز، 17 فروردین اعلام می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور اسامی چند برابر ظرفیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1398 به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه استخدامی) امروز 17 فروردین ماه 99 منتشر می شود.

به دنبال اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های 15 دی 98 و 26 بهمن 98، آن دسته از داوطلبانی که متقاضی جذب و استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بوده اند و در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ 30 آبان 98 شرکت کرده اند می توانند کارنامه خود را مشاهده کنند.

کارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان امروز یکشنبه 17 فروردین 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.Sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه هستند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ اول اردیبهشت 99 به سایت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به نشانی: www.prisons.ir مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه سازمان مذکور، اقدام کنند.

برای معرفی شدگان پیامکی بدین منظور توسط سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1027

به "نتایج اولیه سازمان زندان ها در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی امروز، 17 فروردین اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج اولیه سازمان زندان ها در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی امروز، 17 فروردین اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید