ناپولی 3 - یوونتوس 4 ، پیروزی دقیقه آخری راه راه پوشان تورین با گل به خودی کولیبالی ، کامبک ناپلی ها کامل نشد

به گزارش بیباپ، تیم فوتبال یوونتوس در جذاب ترین دیدار هفته دوم سری ا مقابل ناپولی به پیروزی رسید.

ناپولی 3 - یوونتوس 4 ، پیروزی دقیقه آخری راه راه پوشان تورین با گل به خودی کولیبالی ، کامبک ناپلی ها کامل نشد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش، تیم های فوتبال یوونتوس و ناپولی در مهم ترین بازی هفته دوم رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار بود، زیرا هم بازیی میان تیم های نایب قهرمان و قهرمان دوره گذشته بود و هم اینکه در شرایطی انجام شد که رقم خوردن هر نتیجه ای حداقل یکی از تیم ها را در جدول با چالش رو به رو می کرد.

بازی در دقایق ابتدایی بسیار جذاب و زیبا دنبال شد و راه راه پوشان تورین به دو گل شیرین در دقایق 16 و 19 توسط دنیل وس و هیگواین دست یافتند، با این گل ها خیال بسیاری از طرفداران این تیم راحت شد مخصوصا زمانی که رونالدو در دقیقه 62 سومین گل یوونتوس را به ثمر رساند.

این، اما خاتمه کار نبود و در ادامه ناپلی ها کامبک فوق العاده ای داشتند و در دقایق 66، 68 و 81 توسط مانولاس، لوزانو و لورنزو به گل رسیدند تا تمام معادلات را بر هم بزنند. اشتباهات دلیخت در این دقایق برای یوونتوس بسیار مشکل ساز شد. با این حال این اتفاق خاتمه کار نبود و انتها کولیبالی روی ضربه ای عجیب در دقیقه 90+2 دروازه تیمش را باز کرد تا در نهایت یوونتوس با نتیجه 4 -3 برنده بازی باشد و به صدر جدول برسد. دیگر دیدار های دوم سری آ امروز پیگیری می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 345

به "ناپولی 3 - یوونتوس 4 ، پیروزی دقیقه آخری راه راه پوشان تورین با گل به خودی کولیبالی ، کامبک ناپلی ها کامل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی 3 - یوونتوس 4 ، پیروزی دقیقه آخری راه راه پوشان تورین با گل به خودی کولیبالی ، کامبک ناپلی ها کامل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید