مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح تونل زیرزمینی پرسرعت لس آنجلس تا توسعه ارتش فضایی ایالات متحده

به گزارش بیباپ، ایلان ماسک مدیرعامل اسپیس ایکس که طی هفته های گذشته وعده داده بود به زودی نخستین تونل زیرزمینی خود را افتتاح می نماید به وعده خود عمل کرد و نخستین تونل زیرزمینی پرسرعت را درلس انجلس افتتاح کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح تونل زیرزمینی پرسرعت لس آنجلس تا توسعه ارتش فضایی ایالات متحده
گذشته وعده داده بود به زودی نخستین تونل زیرزمینی خود را افتتاح می نماید به وعده خود عمل کرد و نخستین تونل زیرزمینی پرسرعت را درلس انجلس افتتاح کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک صدها صفحه مرتبط با ارتش میانمار را حذف کرد. به نظر می رسد هدف از حذف این صفحات کاهش خشونت در میانمار و احترام به حقوق اقلیت های مسلمان باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام در یک به روز رسانی جدید به کاربران اجازه می دهد وقتی یک کاربر دیگر در حال ارائه لایو است، پرسشهای خود را به شکل استیکر مطرح نمایند یا موسیقی بفرستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

معاون رئیس جمهور ایالات متحده، مایک پنس می گوید دونالد ترامپ به شدت به دنبال احیا و قدرت دهی نیروی فضایی آمریکا است و برای تحقق این هدف سرمایه گذاری ویژه ای در نظر دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران موفق شدند با یاری هوش مصنوعی، روشی جدید برای انتخاب محل پنلهای خورشیدی آزمون نمایند. این روش نه تنها در هزینه ها صرفه جویی می نماید، بلکه محل قرار دریافت پنلها را به شکل دقیق تری تعیین می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک مطالعه که از سوی سازمان عفو بین الملل و شرکت Element AI منتشر شده، حقایقی تکان دهنده در مورد توییتر را فاش می نماید. برای مثال این نتایج نشان می دهد به طور متوسط هر 30 ثانیه یک زن در توییتر مورد حمله و آزار و اذیت قرار می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد رسوایی های فیسبوک تمامی ندارد، چرا که اخیرا تعیین شده این غول فناوری، داده های کاربران را به برخی از بزرگ ترین شرکت های فناوری ارائه می نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 128

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح تونل زیرزمینی پرسرعت لس آنجلس تا توسعه ارتش فضایی ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح تونل زیرزمینی پرسرعت لس آنجلس تا توسعه ارتش فضایی ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید