مهدی پور: تراکتور لایق قهرمانی بود

به گزارش بیباپ، سمیرا شیرمردی، مهدی مهدی پور جزو بازیکنانی بود که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی تبریز رفت و توانست آنجا روزهای خوبی تجربه کند. مهدی پور که فصل گذشته بازی های زیاد و خوبی برای تراکتور انجام داد، خیلی دوست داشت در تبریز بماند و با این تیم کار خود را ادامه دهد اما به خاطر داشتن قرارداد با ذوب آهن، مجبور شد به اصفهان برگردد. هافبک دفاعی سرعتی تراکتور در فصل گذشته، حالا امیدوار است با ذوب آهن بدرخشد و البته روزی هم با تراکتورسازی تبریز، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

مهدی پور: تراکتور لایق قهرمانی بود

* * *

- در آماری که تراکتور در لیگ هجدهم به جای گذاشت، یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که تیم تان روی شوت 11 گل زده. آماری که عجیب به نظر می رسد.

خب ما بازیکنان شوتزن و بازیکنانی که ضرب توپ خوبی داشتند زیاد داشتیم که با آنها طبیعی بود بیشترین گل را از روی شوت بزنیم. ما در ضربات ایستگاهی هم پیروز بودیم و گل های خوبی هم از این طریق زدیم.

- البته از سمت راست و پاس در عمق هم 7 گل زدید.

زحمت سمت راست به دوش دانیال اسماعیلی فر و اشکان دژاگه بود که هر 2 خیلی خوب کار کردند و توانستند به تیم کمک زیادی کنند.

- فکر می کنی بیشترین گل خورده تراکتور به چه صورت بوده؟

نمی دانم شاید شوت بوده.

- بله، تراکتور روی شوت و پاس در عمق، هر کدام 7 گل خورده.

به هر حال وقتی تیمی از روی شوت ضربه می بیند، قطعا مسائل عدیده و خاصی دارد. اینکه روی شوت گل خوردیم بیشتر به هافبک های دفاعی برمی شود که من و اکبر ایمانی هافبک دفاعی بودیم و باید دقت بیشتری می کردیم. البته ما واقعا تلاش زیادی داشتیم اما بدشانسی آوردیم.

- با وجود همه بدشانسی هایی که داشتید، تراکتور در فصل گذشته به طور میانگین حدود 40 هزار هوادار در بازی های خانگی داشت که آمار جالبی است.

به نظرم با این آمار، ما پرهوادارترین تیم در فصل گذشته بودیم و واقعا هواداران زیاد و خوبی داشتیم. هواداران ما تا قبل از آن اتفاقات خاص، برای تیم سنگ تمام گذاشتند و در روزهای برفی و بارانی هم به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند. با حضور آنها باید بهترین جایگاه ممکن برای تراکتور به دست می آمد اما یک سری اتفاقات مانع شد و نتوانستیم به این مهم برسیم که شرمنده هواداران مان شدیم. در فصلی که گذشت ما سرباز بودیم و از تراکتور جدا شدیم اما امیدواریم فصل آینده تراکتور با تیم خوبی که می بندد قهرمان شود. واقعا مسرور می شوم تراکتور قهرمان شوم و حق مردم آذربایجان و آذری زبان هاست که تیم شان به قهرمانی برسد. البته تراکتور فصل گذشته هم لایق قهرمانی بود اما یک سری اتفاقات مانع شد.

- طبق آمار گل های زده و خورده، تراکتور در نیمه دوم بیشترین گل را زده و البته در 15 دقیقه انتهای همین نیمه هم بیشترین گل را خورده.

آمار گل های زده تراکتور خیلی خوب بوده و در دقایق مختلف بازی گل های خوبی زدیم که در کل آمار خوبی هم داشتیم. در نیم فصل دوم هم ما تا قبل از بازی با سپیدرود که آن اتفاقات افتاد، تنها یک گل خورده داشتیم که آمار گل های زده و خورده مان داشت استثنایی می شد اما یک سری حاشیه ما را از جهت خارج کرد. در مورد گل های خورده هم باید بگویم این آمار نشان می دهد ما در دقایق آخر بازی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم اما در لحظات بدی گل خوردیم.

- شما اگرچه در ابتدای فصل زیاد بازی نکردی اما به لحاظ بیشترین بازی، در رده چهارم قرار داری؟

می دانستم باید بازیکن سوم یا چهارم باشم. در سال هایی که بازی کردم همیشه توانستم دقایق زیادی بازی کنم و حتی بیشترین دقیقه بازی در لیگ برتر را داشتم. اول فصل لیگ هجدهم هم با توجه به اینکه نظر توشاک این بود که در ترکیب اصلی نباشم و 3، 4 بازی در ترکیب اصلی قرار بگیرم، باز هم توانستم دقایق زیادی برای تیم بازی کنم.

- در کل، در تراکتور بازیکنان زیادی حضور داشتند که تقریبا می شود گفت شانس بازی کردن به همه آنها رسیده.

اکثر بازیکنان جوان بازی کردند و فقط سبحان و دروازه بان سوم مان نتوانستند بازی کنند.

- انگار خیلی دوست داشتی در تراکتور بمانی اما به خاطر قرارداد با ذوب آهن مجبوری به اصفهان برگردی.

خب به هر حال ما به عنوان سرباز به تراکتور اضافه شده بودیم و سعی کردیم با همه وجود و توان به تیم کمک کنیم. ما در مدتی که در تراکتور بودیم نه در شهر و نه در تیم غریبی نکردیم که این لطف هواداران تراکتور را می رساند. من دست تک تک هواداران مان را می بوسم که همیشه به ما لطف داشتند. امیدوارم روزی برسد که بتوانم جام قهرمانی را در تراکتور بالا ببرم.

- یعنی فکر می کنی یک روز به تراکتور برمی گردی و با این تیم قهرمان می شوی؟

هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ولی امیدوارم این روز برای من اتفاق بیفتد.

- چه مدت دیگر با ذوب آهن قرارداد داری؟

من یک سال و نیم دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم. ذوب آهن خانه اول ما است و ما در این تیم شکوفا شدیم. ذوب آهن تیم بزرگی است که دوست داریم با این تیم هم به پیروزیت برسیم. امیدوارم هواداران هر 2 تیم (تراکتور و ذوب آهن) همیشه از ما راضی باشند.

- با توجه به اینکه ذوب آهن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، به نظر می رسد با این تیم بتوانی در این رقابت ها حضور پیدا کنی؟

بله، ذوب آهن اولین و تنها تیم صعودکننده ایرانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 است که فکر می کنم از مرحله بعد می توانیم وارد لیست تیم شویم. ذوب آهن تیم خوب و محجوبی است که امیدواریم همیشه پیروز باشد.

-

دومین بازیکن سرباز تراکتور هم خداحافظی کرد

بعد از دانیال اسماعیلی فر که با انتها یافتن خدمت سربازی اش در تراکتورسازی از هواداران این تیم خداحافظی کرد، حالا نوبت به مهدی مهدی پور دیگر بازیکن سرباز سرخ ها رسید تا در اینستاگرامش متن خداحافظی منتشر کند. مهدی پور در صفحه شخصی اش نوشت: به نام حضرت دوست. سرباز شما بودن سربلندى بزرگى بود که برایم قسمت شد، زادگاهم اصفهان است و آرزو داشتم نام نیکى از خود برجا گذاشته باشم تا اعتبار و آبروى دیارم در ذهن مردم شریف آذربایجان و هواداران با معرفتش جاودانه باشد. در بدترین شرایط ممکن تصمیم گرفتم به کمک تراکتور بیایم، زمانى که شمار هوادار به کمتر از هزار نفر رسیده بود و آرزو داشتم کمک کنم تا دوباره جهانى شویم با صد هزار نفر، خدا را شاکرم که در نیم فصل دومى که آمدیم توانستیم کمک کنیم تا تیم مان در لیگ حفظ شود و رویاهایمان را با حضور بى شمار شما در یادگار امام تجربه کنیم. در هر شرایطى سرباز بودم و با جان و دل برایتان دَویدم، یادم نمى رود سرماى جانسوز دیدار استقلال که حتى نمى توانستم بند کفشم را محکم کنم ولى حضورتان چنان دلگرم مان مى کرد که برف و بوران به چشم نمى آمد، عاشق تشویق هایتان شدیم در عین حالى که متوجه نبودیم چه مى خوانید، شرافت مندانه براى هواداران شریف کار کردیم ولى افسوس که رویاى قهرمانى با شما نصیبم نشد و امیدوارم ببخشیدمان، فوتبال بازى لحظه هاست ولى با شما زندگى کردن در شهر تبریز بازى زیبایى بود که تجربه کردم. از تمامى هواداران و مردم طلب حلالیت دارم و آرزوى قهرمانى و پهلوانى در تمامى مراحل. از مدیریت و اعضاى باشگاه تراکتور تشکر مى کنم و از مهندس زنوزى بزرگوار تقدیر مى کنم که شرایط بهترى را براى شما محیا نموده اند و براى باشگاه تراکتور آرزوى بهترین ها را دارم، به جاى خداحافظى تنها مى گویم: یاشاسین آذربایجان، یاشاسین اصفهان. به امید پیروزیت و سربلندى هواداران مهربان و پرشور تراکتور. سرباز پرشورها مهدى مهدى پور. مهدی پور به همراه احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر به واسطه قراردادی که با ذوب آهن دارند باید به این تیم اصفهانی برگردند و برای این تیم در لیگ نوزدهم بازی کنند.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 221

به "مهدی پور: تراکتور لایق قهرمانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: تراکتور لایق قهرمانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید