تور ارزان فرانسه: مصدومیت پوگبا در اولین جلسه تمرین تیم ملی فرانسه

به گزارش بیباپ، مصدومیت هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد حضور او در اردوی تیم ملی فرانسه در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

تور ارزان فرانسه: مصدومیت پوگبا در اولین جلسه تمرین تیم ملی فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، کادر فنی تیم ملی فوتبال فرانسه ممکن است که برای بازی های پیش روی این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 مجبور گردد روی نام پل پوگبا خط بکشد چرا که هافبک تیم منچستریونایتد درست در اولین جلسه تمریناتش در کنار خروس ها که روز گذشته (دوشنبه) برگزار گردید آسیب دید و مجبور به ترک محل تمرینات شد.

تیم ملی فرانسه در دو بازی پایانی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به ترتیب برابر قزاقستان و فنلاند به میدان خواهد رفت تا جواز صعود به مرحله نهایی رقابت ها را کسب کند. پوگبا اما شاید نتواند در این دو بازی به میدان برود.

طبق گزارش سایت گل؛ ستاره خط میانی من یونایتد هنگام زدن یک شوت به سمت دروازه بان دوم تیم، آلفونسه آرئولا دچار مصدویتی شد که شدت درد ناشی از آن، او را بلافاصله مجبور به ترک زمین تمرین کرد. در واقع شدت آسیب دیدگی به حدی بود که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی به پوگبا برای خروج از زمین بازی یاری کرد.

تیم ملی فرانسه روز شنبه هفته آینده در نهمین دور از بازی های گروه D مرحله انتخابی جام جهانی 2022 میزبان قزاقستان خواهد بود و سه روز پس از آن میهمان فنلاند است. فرانسوی ها در صورت کسب پیروزی در بازی نخست صعودشان را به مرحله بعدی مسابقات قطعی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2182

به "تور ارزان فرانسه: مصدومیت پوگبا در اولین جلسه تمرین تیم ملی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: مصدومیت پوگبا در اولین جلسه تمرین تیم ملی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید