فن دایک: فکر نمی کنم به مربیگری روی بیاورم، امیدوارم بتوانیم به تاریخ سازی مان با لیورپول ادامه دهیم

به گزارش بیباپ، مدافع هلندی لیورپول می گوید در انتها دوران بازیگری اش به مربیگری روی نخواهد آورد، اما کاری مرتبط با فوتبال انجام خواهد داد.

فن دایک: فکر نمی کنم به مربیگری روی بیاورم، امیدوارم بتوانیم به تاریخ سازی مان با لیورپول ادامه دهیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فیرجیل فن دایک که از زمان پیوستنش به لیورپول خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان حال حاضر دنیا معرفی نموده و سال جاری یکی از سه کاندیدای نهایی کسب عنوان مرد سال یوفا است، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اوپتوس اسپورت استرالیا در مورد احتمال روی آوردنش به سرمربیگری در انتها دوران بازیگری اش گفت: در شروع دوران حرفه ای ام فکر می کردم که ممکن است بعد از بازنشستگی ام به مربیگری روی بیاورم، اما در این مقطع از دوران حرفه ای ام فکر نمی کنم به مربیگری بپردازم.

وی اضافه کرد: قطعاً بعد از آویختن کفش هایم با فوتبال درگیر خواهم بود. به حرفه کارشناسی و مفسر فوتبال اما روی نخواهم آورد چون باید حرف هایی بزنید که حتی خودتان موافق آن نیستید. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما فکر می کنم پتانسیل خوبی برای کشف استعدادهای فوتبالی دارم، برای همین شاید بعد از بازنشستگی کاری شبیه به این انجام دادم.

مدافع هلندی لیورپول که شانس بالایی هم برای کسب عنوان توپ طلا دارد، در بخش دیگری از صحبت هایش درباره حضورش در این تیم انگلیسی گفت: هر بازیکنی که برای لیورپول بازی می نماید، همواره در خانواده لیورپول می ماند. خیلی خوشحالم که من هم عضوی از خانواده لیورپول و بخشی از تاریخ این باشگاه هستم که فاتح لیگ قهرمانان شد و امیدوارم بتوانیم به تاریخ سازی مان ادامه دهیم. همچنین می خواهم در آینده از من به عنوان بازیکنی شگفت انگیز یاد گردد که همه تلاشش را برای تیم به کار بست و از هر لحظه بازی اش لذت برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 366

به "فن دایک: فکر نمی کنم به مربیگری روی بیاورم، امیدوارم بتوانیم به تاریخ سازی مان با لیورپول ادامه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دایک: فکر نمی کنم به مربیگری روی بیاورم، امیدوارم بتوانیم به تاریخ سازی مان با لیورپول ادامه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید