عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع همه گیری می گردد

به گزارش بیباپ، خبرگزاری اریا- احمد حسین زادگان، خوشبختانه پیک بیماری در مازندران کنترل شده و تعداد شهرهای نارنجی از 15 به 7 شهر کاهش یافت، اما این شرایط نباید موجب عادی انگاری و عدم رعایت الزمات بهداشتی گردد.

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع همه گیری می گردد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان، در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان اضافه نمود: خوشبختانه با همت همه دست اندرکاران و همراهی مردم و اصناف، پیک بیماری در مازندران کنترل شده و تعداد شهرهای نارنجی از 15 به 7 شهر کاهش یافت.

او گفت: شرایط همچنان در مازندران شنماینده است و رنگ های زرد و آبی نباید موجب عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گردد.

مقام عالی دولت در مازندران، گفت: هر یک از اعضای ستاد؛ متولی یک بخش هستند و باید نظارت ها را در زیر مجموعه های خود دقیق و باجدیت اجرا نمایند.

استاندار گفت: فرمانداران شهرستان ها آخرین شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع ، اماکن عمومی، کارگاه و واحد های کاری را آنالیز و بر فعالیت آن ها نظارت بیشتر داشته باشند.

حسین زادگان ابراز نمود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع همه گیری می گردد پس اولویت اول ما تشدید نظارت های دقیق بر پروتکل های بهداشتی است.

وی اضافه نمود: اگر می خواهیم شرایط حفظ گردد باید با همکاری و همیاری همه اقشار با رعایت پروتکل ها از خیز و فراگیری چهارم جلوگیری کنیم.

استاندار با تاکید بر این که دهیاران در روستاها از برگزاری مراسم عزا و عروسی جلوگیری نمایند، توضیح داد: حضور و تجمع افراد در پارک ها و پارک های جنگلی ممنوع است و فرمانداران، بخشداران و دهیاران نظارت بیشتر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1805

به "عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع همه گیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع همه گیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید