عبدالله زاده: یاد قهرمانی فولاد در تبریز افتادم، حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم

به گزارش بیباپ، احمد عبدالله زاده، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد این تیم حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری خواهد بود.

عبدالله زاده: یاد قهرمانی فولاد در تبریز افتادم، حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم

احمد عبدالله زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به پیروزی تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: با اینکه در زمین حریف بازی می کردیم، ولی هیچ هدفی جز برد نداشتیم. هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، ولی ما در این بازی تیم بهتری بودیم و با شایستگی سه امتیاز را گرفتیم. با اینکه دو بار از حریف عقب افتادیم، ولی هیچ وقت برای جبران نتیجه ناامید نبودیم و در نهایت به هدفی که داشتیم دست پیدا کردیم. دریافت سه امتیاز در خارج از خانه خیلی به درد ما می خورد و امیدوارم در بازی های بعدی هم خوب امتیاز بگیریم.

وی با اشاره به نمایش تأثیرگذارش (زدن یک گل و دادن یک پاس گل) در این بازی تأکید کرد: خیلی راضیم که با پیراهن فولاد گل زدم و این گل را به هواداران تیم مان تقدیم می کنم. بعد از بازی هم خیلی راضی بودم، چون هم گل زدم و هم اینکه فولاد سه امتیاز مهم در تبریز گرفت. بازی با ماشین سازی در تبریز مرا یاد قهرمانی با فولاد خوزستان انداخت که چند سال قبل در این شهر توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که هدف فولاد در این فصل چیست، شرح داد: ما تیم خوبی داریم. امسال تغییرات مان نسبت به سال های گذشته بیشتر بود، به همین دلیل برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم. شما دیدید که تیم ما هفته به هفته بهتر شد و باز هم جا دارد تا تبدیل به تیم قوی تری شویم. ما حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم و تلاش می کنیم در خاتمه فصل جزو بالانشین ها قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 575

به "عبدالله زاده: یاد قهرمانی فولاد در تبریز افتادم، حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله زاده: یاد قهرمانی فولاد در تبریز افتادم، حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید