شایعه گرانی به رونق مسکن یاری نمی کند

به گزارش بیباپ، به گزارش مجله ی دلتا محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است که صنعت ساختمان و مسکن به عنوان موتور محرکه اقتصاد شناخته می گردد و بسیاری از مشاغل و صنایع مستقیم به این صنعت وابسته اند. از آن جا که عرضه و تقاضا در بازار مسکن به حد قابل قبول رسیده است، شایعه گرانی به رونق این صنعت یاری نمی کند و موجب رکود آن خواهد شد.

شایعه گرانی به رونق مسکن یاری نمی کند

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این نماینده مجلس توضیح داد: میان میزان نقدینگی در دست مردم و توان خرید متقاضیان مسکن فاصله ای قابل توجه وجود دارد و شایعه گرانی موجب رکود دوباره خواهد شد، بنا براین، براساس احکام مندرج در قانون برنامه ششم توسعه ماده 59، دولت مکلف است درچهارچوب قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن نسبت به مقاوم سازی و احیای بافت فرسوده و تکمیل مسکن مهر و عرضه تسهیلات و حمایت از مسکن روستایی اقدام کند.:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تغییر در نرخ سود تسهیلات و نرخ سود سپرده های بانکی می تواند سرمایه مردم ازبانک ها را به حوزه مسکن منتقل کند و باعث رونق و اشتغال در این صنعت گردد، بنابراین شایعات موجود در جامعه فقط موجب نگرانی مردم خواهد شد و به خروج رکود از صنعت ساختمان یاری نخواهد کرد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 768

به "شایعه گرانی به رونق مسکن یاری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه گرانی به رونق مسکن یاری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید