سعادتمند در پاسخ به اعتراض ها: من فوتبالی و استقلالی ام

به گزارش بیباپ، درباره رئیس جدید هیات مدیره استقلال با استناد به پست هایش در اینستاگرام این بحث مطرح شده است که او به پرسپولیس گرایش دارد.

سعادتمند در پاسخ به اعتراض ها: من فوتبالی و استقلالی ام

امیدواریم مسائل اقتصادی حل گردد

نام احمد سعادتمند را ازاین پس د راستقلال بیشتر خواهیم شنید. مردی که به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال برگزیده شده است. سعادتمند در مورد حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی داده است: ابتدا از وزیر ورزش و جوانان و مجمع باشگاه استقلال و همچنین عزیزانی که تا الان در هیئت مدیره و در خانواده خوب استقلال حضور داشتند، تشکر می کنم. در سوابق خدمتی ام جدا از اینکه در استان ها مدیرکل و معاون ورزشی بودم، در فدراسیون ها نیز سمت سرپرستی داشتم. در چهار باشگاه به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فعالیت کردم. در سال 62، فوتبال جوانان و تیم منتخب مازندران را راهنمایی می کردم و در خانواده فوتبالی و استقلالی بودم. بیش از 30 سال در ورزش کشور هستم و آگاهی کامل به فوتبال و استقلال دارم و امیدوارم بتوانم به این باشگاه یاری نموده و کارها را با آرامش پیش ببریم.

درباره سعادتمند این بحث ها مطرح شده است که او به تیم پرسپولیس گرایش دارد.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که اعضای هیات مدیره چه اهدافی دارند، گفت: همه اعضای هیئت مدیره هم قسم شدیم که به باشگاه یاری کنیم و برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. امیدوارم همه ما یاری کنیم تا استقلال مانند همواره بدرخشد. استقلال پرافتخارترین تیم ایران درآسیا بوده و باشگاه مردمی است و شک ندارم به یاری همه و کسانی که در استقلال حضور دارند، بتوانیم این تیم را به صندلی اصلی اش برسانیم.

سعادتمند با اشاره به مسائل اقتصادی با این جملات به حرف هایش سرانجام داد: پس از تشکیل جلسه هیئت مدیره استقلال، فتحی در رابطه با مباحث اقتصادی و فنی در خدمت دوستان خواهد بود. آمده ایم که مسائل را حل کنیم و انشاء الله که مسئله ای نخواهد بود.

10-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 152

به "سعادتمند در پاسخ به اعتراض ها: من فوتبالی و استقلالی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند در پاسخ به اعتراض ها: من فوتبالی و استقلالی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید