سازمان میراث فرهنگی می تواند وزارت نفتی بی حاشیه برای کشور باشد

به گزارش بیباپ، عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به توسعه گردشگری فرهنگی به منظور افزایش ورود گردشگران خارجی به کشورمان تأکید کرد.

سازمان میراث فرهنگی می تواند وزارت نفتی بی حاشیه برای کشور باشد

کوروش کرم پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، توضیح داد: با توجه به دغدغه­ هایی که در راستای حفظ ارزش ­های انقلاب اسلامی وجود دارد، توسعه گردشگری فرهنگی باید به عنوان یک نقطه قوت، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که سازمان میراث فرهنگی اقدامات مناسبی را در این راستا انجام داده است.

او با اشاره به عملکرد مثبت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در یک سال گذشته گفت: اگر همه بسترها و شرایط لازم فراهم بود، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نظر درآمدزایی می­ توانست وزارت نفتی بی حاشیه برای کشور باشد.

کرم پور با اشاره به داشته­ های منحصربه فرد تاریخی و فرهنگی کشورمان، اعلام کرد: در این رهگذر توجه به آثار باستانی و اماکن و بناهای دارای قدمت دیرینه کشورمان در رونق گردشگری فرهنگی، راهگشا خواهد بود و برای استفاده بهینه از چنین ظرفیت هایی باید علاوه بر حفظ این آثار به مباحثی نظیر سهولت دسترسی به این اماکن و فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای محوطه های پیرامونی این بناها مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 58

به "سازمان میراث فرهنگی می تواند وزارت نفتی بی حاشیه برای کشور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان میراث فرهنگی می تواند وزارت نفتی بی حاشیه برای کشور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید