زیدان: فکر نمی کنم که بیل از رئال مادرید برود، آینده ماریانو و براهیم به من مربوط نیست

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خبر جدید رسانه های انگلیسی مبنی بر انتقال قریب الوقوع گرث بیل به تاتنهام را کم اهمیت دانست.

زیدان: فکر نمی کنم که بیل از رئال مادرید برود، آینده ماریانو و براهیم به من مربوط نیست

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان در نشست خبری امروز (آدینه) خود پیش از مصاف فردا شب رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در هفته بیست و دوم لالیگا، شایعه بازگشت گرث بیل به تاتنهام را کم اهمیت جلوه داد. امروز نشریه تایمز لندن مدعی شده بود که باشگاه تاتنهام مذاکراتی جدی با رئال مادرید انجام داده و در شرف برگرداندن بیل به وایت هارت لین است. این نشریه مدعی شده است که تاتنهام پیش از سرانجام مهلت نقل وانتقالات بازار ژانویه (امشب) بال ولزی رئال مادرید را به خدمت خواهد گرفت.

زیدان در این باره به خبرنگاران گفت: گرث با ماست. من هم فکر نمی کنم که او از ما جدا گردد. من روی او حساب می کنم.

زیزو در پاسخ به این سؤال که آیا بیل در دربی به میدان خواهد رفت، تأکید کرد: 25 بازیکن در تیم ما حضور دارند و نکته مهم این است که همه آنها می توانند در تیم نقش داشته باشند. آنهایی که به میدان می فرایند تمام کوشش شان را انجام خواهند داد و برای من هم این مهمترین چیز است. من کسی هستم که ترکیب را انتخاب می نماید، چون مربی ام. با توجه به اینکه تیم ما 25 بازیکن دارد، قرار دادن تنها 18 نفر آنها در فهرست سخت است. تنها چیزی که من می خواهم این است که بازیکنان تمرکز داشته باشند و آمادگی شان را حفظ نمایند.

رئال مادرید با تنها 13 گل خورده نه تنها در لالیگا از حیث کمترین گل خورده برترین آمار را دارد، بلکه در تمامی لیگ های اروپایی یکی از بهترین خط دفاعی را دارد. این تیم 20 بازی است که تن به شکست نداده و آخرین باختش 27 مهر در خانه مایورکا رقم خورد.

زیزو درباره دلیل تقویت خط دفاعی تیمش گفت: بازیکنان ما دارند کوشش می نمایند و خوب هم کوشش می نمایند. نتیجه کارهایی که آنها انجام می دهند در زمین بازی خودش را نشان می دهد. البته ما در خط حمله مان هم کیفیت لازم برای بردن بازی ها را داریم.

با وجود اینکه رئال مادرید فعلی برخلاف رئال مادرید دوره اول مریبگری زیدان ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد، این مرد فرانسوی تیم فعلی اش را از تیمی که رونالدو را در ترکیب داشت ضعیف تر نمی داند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا رئال فعلی از رئال زمان رونالدو قوی تر است، با خنده گفت: نمی دانم، ممکن است مجبور شوم خیلی رک در این باره صحبت کنم. هر دوره با دوره دیگری فرق دارد. نمی دانم.

دو تن از بازیکنان رئال مادرید که بارها و بارها شایعه جدایی شان شنیده شده، ماریانو دیاس و براهیم دیاس هستند. زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا این دو بازیکن در تیم او جایی ندارند، گفت: این سؤال را نباید از من بپرسید بلکه باید از یکسری افراد دیگری بپرسید. من روی تمام بازیکنانی که دارم، حساب می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 839

به "زیدان: فکر نمی کنم که بیل از رئال مادرید برود، آینده ماریانو و براهیم به من مربوط نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: فکر نمی کنم که بیل از رئال مادرید برود، آینده ماریانو و براهیم به من مربوط نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید