رزاق پور: تیم امید با همدلی کادرفنی و بازیکنان می تواند المپیکی گردد

به گزارش بیباپ، ابوالفضل رزاق پور، هافبک تیم فوتبال امید معتقد است اردوها و بازی های تدارکاتی شان موجب بالا رفتن اعتمادبه نفس و خودباوری اعضای تیم شده است.

رزاق پور: تیم امید با همدلی کادرفنی و بازیکنان می تواند المپیکی گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل رزاق پور، هافبک تیم فوتبال پیکان و تیم فوتبال امید ایران درباره اردوهای این تیم گفت: خوشبختانه برنامه های آماده سازی تیم ما بعد از جاکارتا متوقف نشد و به شکل پیاپی بچه ها کنار هم در اردوهای مختلف حاضر شدند و بازی های خوبی را انجام دادیم. این بهترین حمایت و برنامه ریزی ممکن بود که اعتمادبه نفس و خودباوری خوبی به تیم داده و همین طور باعث هماهنگی و همدلی اعضای تیم شده است.

رزاق پور اضافه نمود: من خیلی در جریان وضعیت تیم امید در سال های گذشته نیستم، اما می دانم که شرایط این دوره واقعاً مثبت بوده و این تیم هیچ وقت رها نشده است. بچه ها به هم عادت نموده اند و به همین دلیل رفاقت خوبی در اردو وجود دارد. همین همدلی و رفاقت بازیکنان و اعضای کادر فنی مسئله خیلی مهمی است که می تواند یاری کند تا این تیم المپیکی گردد.

هافبک تیم فوتبال پیکان همین طور به برنامه های آینده تیم امید اشاره نمود و گفت: به هرحال شرایط سختی وجود دارد. باشگاه ها بازی های حساس و فشرده ای دارند و طبیعتاً روی همه بازیکنان شان حساب می نمایند. در سمت دیگر تیم امید هم برای مردم خیلی مهم است. امیدواریم برنامه ها به شکلی باشد که هم باشگاه ها متضرر نشوند و هم بتوانیم باز هم اردوها و بازی های مناسبی قبل از مسابقات مقدماتی المپیک داشته باشیم.

وی در پایان گفت: فراموش نکنیم که بازی های حساسی در پیش خواهیم داشت و به حمایت همه فوتبالدوستان در این سه مسابقه پیش رو که در تهران برگزار می شوند، احتیاج داریم تا به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک صعود کنیم و بعد از آن به دنبال حضور در المپیک باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 156

به "رزاق پور: تیم امید با همدلی کادرفنی و بازیکنان می تواند المپیکی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزاق پور: تیم امید با همدلی کادرفنی و بازیکنان می تواند المپیکی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید