رایولا: مذاکره ای با بارسلونا بر سر هالند نداشته ام

به گزارش بیباپ، مدیر برنامه های مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند شایعه احتمال پیوستن این بازیکن به بارسلونا را تکذیب کرد.

رایولا: مذاکره ای با بارسلونا بر سر هالند نداشته ام

به گزارش خبرنگاران، نام ارلینگ هالند در هفته های اخیر بارها در کمپین های انتخاباتی کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلونا مطرح شده است و بعضی کاندیداها وعده داده اند در صورت پیروزی شان در این انتخابات، ارلینگ هالند به بارسلونا ملحق خواهد شد.

خوسپ ماریا مینگیا مشارو امیلی روساند نایب رئیس پیشین باشگاه بارسلونا و کاندیدای انتخابات پیش روی این باشگاه اخیراً مدعی شد که اگر روساند در این انتخابات پیروز گردد، هالند هم به بارسلونا ملحق خواهد شد.

مینو رایولا مدیر برنامه های این مهاجم نروژی اما در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان در واکنش به ادعای مینگیا گفت: این خبر جعلی است. من هرگز با هیچکدام از کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلونا صحبتی درباره هالند یا هیچ یک از بازیکنان دیگرم نکرده ام و صحبتی هم نخواهم کرد.

رایولا اما احتمال مذاکره با رئیس آینده باشگاه بارسلونا برسر هالند را رد نکرد و گفت: زمانی که رئیس جدید بارسلونا در تاریخ 24 ژانویه معین شد، آنها می توانند با من تماس بگیرند.

ارلینگ هالند که در فصل جاری در 14 بازی پیروز به زدن 17 گل برای بوروسیا دورتموند شده است، همچنین مورد توجه رقیب سنتی بارسلونا یعنی رئال مادرید قرار گرفته است.

در حال حاضر این مهاجم نروژی از ناحیه همسترینگ مصدوم است و انتظار می رود با خاتمه یافتن تعطیلات زمستانی بوندس لیگا به ترکیب دورتموند بازگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1637

به "رایولا: مذاکره ای با بارسلونا بر سر هالند نداشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا: مذاکره ای با بارسلونا بر سر هالند نداشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید