دیلی تلگراف: فعالیت اخوان المسلمین در انگلیس محدود می گردد

به گزارش بیباپ، خبرنگاران: روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف امروز نوشت که فعالیت گروه اخوان المسلمین و نهادهای وابسته به آن در انگلیس محدود می گردد.

دیلی تلگراف: فعالیت اخوان المسلمین در انگلیس محدود می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دایمن ماکالروی خبرنگار امور بین المللی روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی با عنوان انگلیس محدودیت هایی را علیه فعالیت های اخوان المسلمین در لندن اعمال خواهد نمود، نوشت: انگلیس محدودیت هایی را علیه نهادهای مرتبط با گروه اخوان المسلمین در انگلیس اعمال و مسئولان ارشد آن را از نقل مکان برای زندگی در شهر لندن منع خواهد نمود. این امر بعد از آن صورت می گیرد که یک دیپلمات بلندپایه انگلیسی نگرانی خود را درخصوص ارتباط گروه اخوان المسلمین با بعضی تندروها در خاورمیانه ابراز داشت.

این خبرنگار اضافه نمود: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس جان جن کینز سفیر انگلیس در عربستان را مامور بازنگری فراگیر درباره گروه اخوان المسلمین در پی اعمال فشارها به دولتش برای جلوگیری از فعالیت های این گروه در لندن کرد.

یک دیپلمات در وزارت خارجه انگلیس تاکید نمود: انگلیس گروه اخوان المسلمین را ممنوع الفعالیت اعلام نخواهد نمود اما بعضی چیزها را می تواند به جای این ممنوعیت انجام دهد.

این خبرنگار نوشت: محدودیت هایی در زمینه فعالیت های سیاسی گروه اخوان در انگلیس از جمله نهادهای رسانه ای و تبلیغی آن اعمال خواهد شد.

حکومت جدید مصر گروه اخوان را یک گروه تروریستی اعلام و آن را ممنوع الفعالیت نموده است و عربستان سعودی، امارات و بحرین نیز از این اقدام مصر حمایت کرد و به لحاظ عقیدتی با این گروه مخالف هستند.

درمقابل قطر از گروه اخوان المسلمین حمایت می نماید. همین امر باعث بروز اختلاف شدید در بین کشورهای یاد شده و قطر شده است.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 623

به "دیلی تلگراف: فعالیت اخوان المسلمین در انگلیس محدود می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیلی تلگراف: فعالیت اخوان المسلمین در انگلیس محدود می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید