دستور اسحاق جهانگیری برای بررسی امکان بخشودگی جرایم مالیاتی

به گزارش بیباپ، معاون اول رئیس جمهور پیرو درخواست رئیس اتاق ایران در مورد بخشودگی 100 درصدی جرائم موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم به واسطه خسارت های وسیع وارد شده بر کسب وکارها ناشی از شیوع بیماری کرونا، از وزیر اقتصاد خواست تا این درخواست را بررسی کرده، اقدامات لازم را انجام دهد و نتیجه را اعلام کند.

دستور اسحاق جهانگیری برای بررسی امکان بخشودگی جرایم مالیاتی

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران 24 فروردین در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور در راستای رفع مسائل فعالان اقتصادی با توجه به خسارت های وارد آمده بر کسب وکارها به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تعداد قابل توجهی از کارخانه ها، شرکت ها و صنوف مختلف، درخواست کرد تا مراتبی اتخاذ شود و 100 درصد جرائم موضوع ماده 169 مکرر قانون اقتصادیات های مستقیم، مواد 169، 190، 193، 197، 199 و 272 قانون اقتصادیات های مستقیم و مواد 22 و 23 قانون اقتصادیات بر ارزش افزوده مقامیان حقیقی و حقوقی که تا سرانجام سال جاری نسبت به پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود اقدام می کنند به عنوان مؤدی خوش حساب بخشیده شود.

این نامه با دستور اسحاق جهانگیری برای فرهاد دژپسند روبرو شد. متن نامه دفتر معاون اول رئیس جمهوری برای وزیر امور اقتصادی و دارایی به شرح زیر است:

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1104

به "دستور اسحاق جهانگیری برای بررسی امکان بخشودگی جرایم مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور اسحاق جهانگیری برای بررسی امکان بخشودگی جرایم مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید