دانشجویان غایب در مناطق سیل زده بدون اخذ شهریه آزمون مجدد می دهند

به گزارش بیباپ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور گفت: آزمون مجدد دروس انتها ترم آن دسته از دانشجویانی که به دلیل حادثه سیل نتوانستند در جلسه امتحان حضور یابند، بدون اخذ شهریه در ترم آینده همزمان با برگزاری امتحانات انتها ترم برگزار می گردد.

دانشجویان غایب در مناطق سیل زده بدون اخذ شهریه آزمون مجدد می دهند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور ضمن ابراز همدردی با دانشجویان دانشگاه پیغام نور در مناطق سیل زده استانهای جنوبی کشور گفت: دروس این دانشجویان عزیز با عنوان ریزشی اعلام شده و آزمون آن در ترم آینده برگزار می گردد.

وی با عنوان اینکه دروس ریزشی مازاد بر واحدهای انتخابی دانشجویان در ترم آینده خواهد بود و لطمه ای به انتخاب واحد آنها نخواهد زد، گفت: امیدواریم با کاهش دغدغه دانشجویان در زمینه تحصیل بتوانیم تا اندازه ای التیام بخش درد این عزیزان به واسطه حادثه تاسف بار سیل باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 810

به "دانشجویان غایب در مناطق سیل زده بدون اخذ شهریه آزمون مجدد می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان غایب در مناطق سیل زده بدون اخذ شهریه آزمون مجدد می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید