خبرنگاران پیش بینی شدت بارش ها و احتمال سیلاب در البرز

به گزارش بیباپ، کرج - خبرنگاران- سرپرست اداره کل هواشناسی استان البرز اظهار داشت که با تقویت سامانه جوی فعال در استان ، بارش های البرز از عصر امروز آدینه شدت می یابد.

خبرنگاران پیش بینی شدت بارش ها و احتمال سیلاب در البرز

آرش بهاروند احمدی روز آدینه به خبرنگاران گفت : با توجه به اخطاریه شماره پنج و هشدار سطح قرمز در تاریخ 20 فروردین ماه جاری با گذر موج آخر و بسیار قوی بارشی از عصر امروز تا صبح یکشنبه از نیمه بالایی کشور دوباره رخداد بارش های رگباری و شدید باران و برف ، رعد و برق ، وزش باد لحظه ای و شدید ، تگرگ را در استان البرز خواهیم داشت.

وی بیا داشت : این شرایط منجر به آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی استان در حوضه آبریز رودخانه های کرج و به ویژه رودخانه کردان ، در جاده های کوهستانی این سامانه موجب بارش برف ، ریزش سنگ و رانش کوه می گردد.

بهاروند احمدی گفت : بارش ها تا صبح یکشنبه هفته آینده در استان البرز ادامه خواهد داشت که مردم و مسوولان بایستی اقدامات پیشگیری از حوادث را انجام دهند.

بارش ها از 2 روز پیش در استان البرز شدت یافته است.

طبق گزارش هواشناسی استان البرز از ابتدای سال زراعی جاری یعنی مهرماه 98 تا نوزدهم فروردین ماه 99 حدود 348.6 میلی متر بارندگی در استان البرز ثبت شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1040

به "خبرنگاران پیش بینی شدت بارش ها و احتمال سیلاب در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش بینی شدت بارش ها و احتمال سیلاب در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید