خبرنگاران هشدار فرماندار تالش نسبت به افزایش مبتلایان کرونا

به گزارش بیباپ، آستارا - خبرنگاران - فرماندار تالش با اعلام افزایش تلفات کرونا، شهروندان را به خودداری از شرکت در آئین های عروسی و دورهمی خانوادگی و رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کرد و از رسانه ها و گروه های اثرگذار خواست، خطر شیوع بیماری را بخصوص در روستاها اطلاع رسانی کنند.

خبرنگاران هشدار فرماندار تالش نسبت به افزایش مبتلایان کرونا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران محمد حسین شاهکویی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری تالش اظهار کرد: متاسفانه همه 12 تخت بخش آی سی یو بیمارستان پر شده و زنگ خطر کرونا در شهرستان به صدا درآمده است و مردم، پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی به تجمعات غیرضروری و مراسم عروسی در برخی نقاط شهرستان اشاره کرد و اضافه نمود: متاسفانه مردم با حضور در اینگونه مراسم ها به کرونا مبتلا می شوند و باید روستانشینان را نسبت به خطر این بیماری بیشتر آگاه کنیم.

فرماندار تالش بیان کرد: مسئولان دستگاه ها که در ستاد پیشگیری از کرونا مسئولیت و وظایفی دارند با جدیت به تکالیف خود عمل کنند و در فصل سرما برای کاستن از مسائل مردم، ستاد مدیریت بحران شهرداری ها فعال شود و رفع نقص فنی و استقرار ماشین آلات و تجهیزات در نقاط مهم پیگیری شود.

شیوع ویروس کرونا همه کشورها را با خسارات مالی و جانی رو به رو کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، خودداری از تجمعات مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1466

به "خبرنگاران هشدار فرماندار تالش نسبت به افزایش مبتلایان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار فرماندار تالش نسبت به افزایش مبتلایان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید