خبرنگاران سرمربی سپیدرود رشت: از نقاط ضعف و قوت فولاد مطلع بودیم

به گزارش بیباپ، رشت - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: از نقاط قوت و ضعف تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان مطلع بودیم.

خبرنگاران سرمربی سپیدرود رشت: از نقاط ضعف و قوت فولاد مطلع بودیم

سهیل حق شناس عصر چهارشنبه در سرانجام ملاقات تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و فولاد نوین خوزستان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از نظر فنی روی تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان کار نموده بودیم و نقاط قوت این تیم را بسته و از نقاط ضعف آن استفاده کردیم.

وی اضافه نمود: به بازیکنان و مجموعه تیم فوتبال سپیدرود رشت و همچنین به طرفداران پرشور و پرشمار این تیم بابت این پیروزی تبریک می گویم چون پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم و با تصاحب این سه امتیاز، به دومین پیروزی متوالی خود دست یافتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در نیمه اول شرایط بازی از لحاظ کسب نتیجه برای ما راضی کننده نبود چون انتظار داشتیم که تعداد گل های بیشتری را در این نیمه به ثمر برسانیم ولی فقط یکی از موقعیت های ما تبدیل به گل شد اما در نیمه دوم پیروز شدیم دو گل به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان نمود: البته قبل از به ثمر رسیدن گل اول، دو پنالتی واضح ما نادیده گرفته شد و به طور حتم داور جوان این ملاقات می توانست حداقل یکی از این موقعیت ها را پنالتی اعلام کند اما متاسفانه وی هیچ یک را خطای پنالتی تشخیص نداد.

حق شناس اضافه نمود: البته داور تا حدی بی تجربه بود و به همین دلیل کادر فنی هر دو تیم از لحاظ نحوه داوری گله مند بودند و امیدواریم که داوران با تجربه ای برای بازی ها انتخاب شوند تا زحمات تیمهایی همچون سپیدرود به هدر نرود.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد نوین خوزستان عصر چهارشنبه در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

یش از برگزاری این ملاقات و تا سرانجام هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم، تیم فوتبال سپیدرود رشت با 9 امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان نیز با سه امتیاز در مکان یازدهم جدول 14 تیمی این گروه قرار داشتند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1757

به "خبرنگاران سرمربی سپیدرود رشت: از نقاط ضعف و قوت فولاد مطلع بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی سپیدرود رشت: از نقاط ضعف و قوت فولاد مطلع بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید