خبرنگاران دین محمدی: استراماچونی باید استقلال را به اوج برساند

به گزارش بیباپ، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: انتظار از استراماچونی این است که استقلال را به روزهای اوجش رسانده و بتواند به سال ها ناکامی این تیم سرانجام دهد.

خبرنگاران دین محمدی: استراماچونی باید استقلال را به اوج برساند

سیروس دین محمدی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: مهم ترین شرایط برای استقلال در مقطعی فعلی آرامش است و امیدوارم مسئولان این تیم در نظر داشته باشند حواشی به ضرر آبی پوشان تمام می گردد.

وی اضافه نمود: استقلال فصل گذشته از حاشیه های درونی ضربه خورد و برای موفقیت یک تیم همه ارکان باشگاه باید یکدل و متحد پیش رفته و بدانند کوچک ترین لغزشی از آنها باعث خواهد شد این تیم ضرر بخورد.

مربی اسبق استقلال گفت: اینکه بخواهیم درباره وینفرد شفر حرف های حاشیه هایی را مطرح کنیم اصلاً کار درستی نیست. او از استقلال رفته است و اگر این مربی مسائل و حاشیه هایی داشت چرا در آن موقع با او برخورد نشد و در مقطع فعلی این مسائل بازگو می گردد.

دین محمدی توضیح داد: از استراماچونی شناخت زیادی ندارم اما فردی که در ایتالیا و تیم بزرگ اینتر میلان مربیگری نموده آدم کوچکی نیست. انتظار از او این است که استقلال را به روزهای اوجش رسانده و بتواند به سال ها ناکامی این تیم انتها دهد.

وی تاکید نمود استقلال در چندسال اخیر نتایج خوبی نگرفته و این برای طرفداران ناراحت کننده است، آنها از مدیران و کادر فنی استقلال انتظار دارند روزهای خوبی را به تیم محبوبشان برگرداند.

دین محمدی توضیح داد: استقلال در سریع ترین زمان ممکن باید بازیکنان مورد نظرش را جذب کند چرا که اگر در این راه غفلت و کوتاهی انجام دهد اتفاقات فصل گذشته تکرار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 242

به "خبرنگاران دین محمدی: استراماچونی باید استقلال را به اوج برساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دین محمدی: استراماچونی باید استقلال را به اوج برساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید