خبرنگاران توقیف 399 دستگاه خودرو با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان غربی

به گزارش بیباپ، ارومیه- خبرنگاران- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طی هشت روز گذشته، 399 دستگاه خودرو در این استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

خبرنگاران توقیف 399 دستگاه خودرو با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان غربی

سرهنگ علی ابراهیمی روز یکشنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به استقرار اکیپ های انتظامی در نقاط 68 گانه استان، اضافه کرد: علاوه بر توقیف این تعداد خودرو تا به امروز 711 مورد جریمه 500 هزار تومانی نیز برای خودروهای متخلف اعمال قانون شده است.

وی با اشاره به کشف اقلام احتکاری در آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: از ابتدای طرح تا به امروز 123 هزار و 816 عدد ماسک، 400 متر پارچه ساخت ماسک، 125 هزار و 225 عدد دستکش بهداشتی و 266 هزار و 760 لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده در این استان کشف شده است.

وی با اشاره به آمار کشف اقلام احتکاری طی هشت روز گذشته، گفت: چهار هزار و 158 عدد ماسک، 2 هزار و 625 عدد دستکش و 200 مورد الکل و مواد بهداشتی در استان کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه همچنین تا به امروز 26 مورد از افرادی که در فضای مجازی رفتار مغرضانه داشتند، مورد برخورد نهاده شده اند، اضافه کرد: علاوه بر این 80 مورد عوامل تنش زا و 15 مورد از عوامل ایجاد توهم نیز در فضای مجازی شناسایی شده اند.

وی با اشاره به تعداد واحدهای متخلف نیز اعلام کرد: تا به امروز هزار و 715 واحد متخلف از زمان اجرای طرح شناسایی و با آنها برخورد شده است؛ ضمن آنکه از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 660 مورد واحد متخلف صنفی نیز در آذربایجان غربی شناسایی و با آنها برخورد شده است.

وی اعلام کرد: افراد ملتهب کننده فضای جامعه نیز در رابطه با محل دفن زباله در شهرستان میاندوآب شناسایی و دستگیر شدند و موضوع با ورود پلیس مورد رسیدگی نهاده شد.

وی ادامه داد: باید محل های تجمع مردم مورد رسیدگی قرار گیرد و آنالیز های لازم اعمال گردد تا تجمعی ایجاد نگردد.

به گزارش خبرنگاران بیست وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز به وسیله ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از 10 نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه ها مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1028

به "خبرنگاران توقیف 399 دستگاه خودرو با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقیف 399 دستگاه خودرو با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید