خبرنگاران تراکتور مقابل نفت سلیمان متوقف شد

به گزارش بیباپ، تبریز - خبرنگاران - تیم تراکتور از هفته اول لیگ برتر فوتبال در بازی خانگی مقابل مهمان خود تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست یافت.

خبرنگاران تراکتور مقابل نفت سلیمان متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان از هفته اول لیگ برتر فوتبال عصر جمعه از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار گشت.

نیمه نخست این دیدار که با مالکیت توپ سرخ پوشان تبریزی همراه بود، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مهمترین لحظه این نیمه دقیقه 35 بازی بود که تیموری با ضربه سنگین دروازه تیم نفت را با خطر روبرو کرد، اما گوهری دروازه بان این تیم شوت او را از کنج دروازه به کرنر فرستاد.

در نیمه دوم بازی شاگردان منصوریان موقعیت های زیادی را خلق کردند که نتوانستند به گل دست یابند.

در آن سوی میدان بازیکنان مجتبی حسینی به بازی دفاعی روی آورده بودند تا یک امتیاز شیرین را از تبریز به همراه ببرند.

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنشی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری(مهدی قنبری)، اکاچا حمزویی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، مهدی تیکدری و سعید واسعی(میلاد شیخ فخرالدینیی) مقابل تیم نفت سلیمان صف آرایی کرد.

همچنین تیم نفت با ترکیب احمد گوهری، بهروز نوروزی فرد، میثم تهیدست، مصطفی نائیچ پور، مجتبی مقتدایی، سیروان قربانی(محمدمهدی احمدی)، نیما انتظاری، مهران امیری، فرید بهزادی کریمی(مهدی نیایش پور)، محمدمهدی محبی(محمد بلبلی) و ساسان حسینی به میدان رفت.

تیم داوری این بازی را سید مهدی سید علی به عنوان داور وسط، علی اکبر نوری، علیرضا طاهر خانی کمک های اول و دوم، یاسر همرنگ داور چهارم و محسن ترکی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش خبرنگاران، در طول بازی سعید مهری، حاج صفی از تیم تراکتور و مربی، محمدمهدی بلبلی از تیم نفت مسجد سلیمان از داور بازی کارت زرد گرفتند.

از حواشی این بازی می توان به بارانی بودن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و محرومیت مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتوری ها اشاره کرد که به دلیل محرومیت اعمال شده از سوی کمیته انضباطی از 2 جلسه همراهی تراکتور محروم شده است.

همچنین محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کرد.

تیم تراکتور با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان تنها یک امتیاز توانست دشت کند تا چشم به هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که مهمان تیم نساجی مازندران خواهد بود، بدوزد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1416

به "خبرنگاران تراکتور مقابل نفت سلیمان متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تراکتور مقابل نفت سلیمان متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید