خبرنگاران ترافیک نیمه سنگین در 3 محور مواصلاتی کشور، بارش برف در 3 استان

به گزارش بیباپ، تهران - خبرنگاران - پلیس راهور گفت، اکنون در سه محور مواصلاتی آزاد راه قزوین - کرج، کرج - تهران و شهریار - تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و همچنین بارش برف در سه استان ادامه دارد.

خبرنگاران ترافیک نیمه سنگین در 3 محور مواصلاتی کشور، بارش برف در 3 استان

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس راهور، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محور پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران محور پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره و جهت شهریار - تهران در سه راهی اندیشه تا شهید لشگری ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

براساس این گزارش اکنون در بیشتر محورهای استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و ارتفاعات تهران (شمیرانات) بارش پراکنده برف گزارش شده است.

پلیس راهور از هموطنان خواست در صورت تردد در محورهای برفی خودروی خود را مجهز به زنجیر چرخ کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

پلیس راهور همچنین از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و با توجه به شرایط جوی حتماً سرعت مطمئنه را در رانندگی رعایت کند تا دچار حادثه نشوند.

رانندگان می توانند از طریق تلفن 88255555 یا 120 یا از طریق سایر سامانه های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور 120 از آخرین شرایط راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1493

به "خبرنگاران ترافیک نیمه سنگین در 3 محور مواصلاتی کشور، بارش برف در 3 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترافیک نیمه سنگین در 3 محور مواصلاتی کشور، بارش برف در 3 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید