خبرنگاران برگزاری اردو های دانش آموزی درالبرز ممنوع شد

به گزارش بیباپ، کرج - خبرنگاران- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: برگزاری اردوهای دانش آموزی در این استان از امروز تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

خبرنگاران برگزاری اردو های دانش آموزی درالبرز ممنوع شد

فرشته فهمیده روزیکشنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: اعزام دانش آموزان این استان به اردوهای درون و برون استانی به دلیل شیوع بیماری کرونا با هدف حفظ سلامتی اعضای اردو تا اطلاع بعدی انجام نمی گردد.

وی اعلام نمود: تا سرانجام اسفند ماه 98 حدود 85 اردو در سامانه سیما استان البرز ثبت شد که از سوی مرکز کنترل و بازرسی اردوهای وزارت متبوع برای آن مجوز صادر شده است.

مجوزاین اردوها به مقصد استان تهران ، خراسان رضوی ، قم ، گیلان و مازندران صادر شده بود.

فهمیده یادآورشد: شرایط لازم برای اعزام سه هزاردانش آموز وعوامل اجرایی به این اردوها مهیا بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغوشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: مدیران مدارس حق اعزام دانش آموزان به برنامه ها خارج از مدرسه را نیز ندارند.

فهیمده بیان داشت: ازسوی آموزش و پرورش استان دستورالعمل های متنوعی برای آگاهی دانش آموزان، والدین و معلمان تدارک دیده شده که در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های آموزش و پرورش البرز بربحث آموزش متمرکز است، بیان کرد: آموزش های لازم درباره مقابله و پیشگیری بیماری کرونا از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل در قالب پیامک، دستورالعمل و پوسترهای آموزشی به مدیران، معلمان و دانش آموزان ارائه می گردد.

وی رعایت موازین بهداشتی در مدارس، شست و شوی دست ها با آب و صابون و شارژ صابون مایع در مدارس را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش البرزبیان کرد.

استان البرز500 هزار دانش آموز و 26 هزار فرهنگی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 910

به "خبرنگاران برگزاری اردو های دانش آموزی درالبرز ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری اردو های دانش آموزی درالبرز ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید