حضور دانش آموزان در مراسم 9 دی با بلوغ و بصیرت سیاسی

به گزارش بیباپ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت یوم الله نهم دی بیانیه صادر کرد.

حضور دانش آموزان در مراسم 9 دی با بلوغ و بصیرت سیاسی

به گزارش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت یوم الله نهم دی بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین

ده سال می گذرد از روزی که امت هوشیار و شهید پرور ایران اسلامی در درکی که از لحظه ها داشتند برخاستند و حماسه ای ساختند از جنس بصیرت و معرفت و آگاهی. آن هشت ماه دفاع مقدسی که در سال 88 به جام زهر بدل نشد و با حماسه 9 دی رنگی جاودان از حمیّت و غیرت انقلابی گرفت و در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت گشت.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد از کارگر و کارمند و کاسب و بازاری و معلم و دانش آموز که همه در کنار هم در میدان انقلاب در تهران و در همه میعادگاه های کشور کاری کردند کارستان و با نام اباعبدالله از محرم او دفاع کردند و انقلاب حسینی را دوباره یاری نمودند.

در این میان حضور دانش آموزان نقش ویژه ای داشت و توانست بلوغی در بصیرت سیاسی برایشان به ارمغان بیاورد.

امروز و در آستانه 9 دی 1398 و در شرایطی که دشمن در خواب بی تعبیر فتح آرمان های انقلاب است تا بتواند به اهداف خود برسد دست به فعالیت های گسترده اقتصادی و رسانه ای و امنیتی زده است و ملت مبارز ایران را تحت شدیدترین فشار های اقتصادی و رسانه ای و امنیتی قرار داده است.

حوادث آبان ماه جاری به همراه برخی ناملایمات سیاسی در سطح جناح های سیاسی، دانش اموزان بصیر عضو انجمن های اسلامی را بر آن داشته تا 9 دی 1398 را روزی مهم و جریان ساز در سال های اخیر بداند و همگان را به بصیرت و معرفت در برابر حوادث بوجود آمده دعوت کند.

9 دی، نسخه ترویج امید و عزت در منطقه است

امروز حضور در جبهه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه ای فرصتی است نا دشمن را حتی از خواب بی تعبیر خود بیدار سازیم و در جنگ های متعددی که بر ما تحمیل نموده است پیروز بیرون آییم همانگونه که مولای و رهبر ما فرموده است که پیروزی در حوزه امنیت و سایر حوزه ها به پیروزی جنگ اقتصاد نیز منجر خواهد شد.

امید است در گام دوم انقلاب اسلامی و با تبلور شور و شعور انقلابی در 9 دی ماه 1398 خط بطلانی بر خیال خام دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 769

به "حضور دانش آموزان در مراسم 9 دی با بلوغ و بصیرت سیاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دانش آموزان در مراسم 9 دی با بلوغ و بصیرت سیاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید