حسینی: اعتبار خرید 4500 تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند یزدی تامین می گردد

به گزارش بیباپ، تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و جانشین وزیر در طرح راهنمایی (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس درس و یک مدرسه) و استاندار استان یزد و در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش این استان، تفاهم نامه تامین اعتبار خرید 4500 تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند یزدی امضا شد.

حسینی: اعتبار خرید 4500 تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند یزدی تامین می گردد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: نیمی از اعتبار مورد احتیاج خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی دانش آموزان احتیاجمند توسط وزارت آموزش وپرورش و با مشارکت خیرین تأمین خواهد شد و نیم دیگر اعتبار نیز با مشارکت استانداری ها تأمین می گردد.

وی اضافه کرد: عصر کرونا موجب تعطیلی مدارس فیزیکی شد و مدارس مجازی باتکیه بر شبکه شاد به یاری تعلیم وتربیت دانش آموزان در این عصر آمدند. طرح راهنمایی با هدف تأمین وسایل ارتباطی هوشمند برای کلیه دانش آموزانی احتیاجمند کشور در وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است و احتیاجمند مشارکت همه دستگاه ها، نهادها، خیرین و آحاد مردم جامعه است.

حسینی با تأکید بر مشارکت استانداری یزد در تأمین نیمی از اعتبار این طرح گفت: خرید 4 هزار و 500 تبلت برای دانش آموزان یزدی 12 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد که نیمی از اعتبار آن توسط استانداری و نیم دیگر نیز با مشارکت همه خیرین و نهادها و با راهبری وزارت آموزش و پرورش تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان استثنایی استان یزد نیز به 220 تبلت احتیاج دارند که از محل اعتبارات سازمان آموزش و پرورش استثنایی هزینه خرید 110 تبلت برای دانش آموزان با احتیاجهای ویژه یزد تامین خواهد شد و مابقی آن از محل اعتبارات استانی تامین می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1690

به "حسینی: اعتبار خرید 4500 تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند یزدی تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: اعتبار خرید 4500 تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند یزدی تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید