ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه هرمزگان از ششم آبان شروع می گردد

به گزارش بیباپ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دکتری سال 99 این دانشگاه از فردا، ششم آبان ماه شروع می گردد.

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه هرمزگان از ششم آبان شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دکتری سال 99 اظهار داشت: ثبت نام این پذیرفته شدگان در دو مرحله اینترنتی و ارسال مدارک با پست پیشتاز صورت می گیرد.

طبق این اطلاعیه، ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان به وسیله نشانی اینترنتی https://golestan.hormozgan.ac.ir از 6 آبان شروع می گردد و تا 9 آبان ادامه دارد. این افراد از 6 تا 12 آبان نیز فرصت دارند به صورت پستی، مدارک تحصیلی خود را به آدرس دانشگاه هرمزگان ارسال نمایند.

انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آن ها به منزله انصراف از تحصیل است و این بازه زمانی تمدید نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1394

به "ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه هرمزگان از ششم آبان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه هرمزگان از ششم آبان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید