تمرین آزادکاران زیر نظر کادر فنی در حال اجراست

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم مهربان ضمن تبریک سال نو به مردم ایران و جامعه کشتی گفت: با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و لغو اردوهای تیم های ملی به واسطه حفظ سلامتی کشتی گیران، با تمامی ملی پوشان در تماس هستیم و با تشکیل یک گروه در فضای مجازی برنامه تمرینی را به آنها می دهیم.

تمرین آزادکاران زیر نظر کادر فنی در حال اجراست

مربی تیم ملی کشتی آزاد توضیح داد: خوشبختانه تمامی ملی پوشان در سلامتی کامل هستند و به صورت انفرادی در حال اجرا تمرینات خود هستند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعیین نبودن زمان و مکان رقابت های گزینشی، امکان برگزاری اردوها نبود اما کشتی گیران باید آمادگی خود را حفظ نمایند تا هر زمان که شرایط مهیا شد، بتوانیم زودتر آن ها را به مرز آمادگی لازم برسانیم.

مهربان در خصوص شیوع ویروس کرونا گفت: در حالی که بیشتر مردم جهان درگیر این ویروس خطرناک شده اند و تمامی مسئولان کشورها در خانه ماندن را بهترین راه مبارزه با این ویروس می دانند و نمونه ثابت شده آن در کشور چین رخ داده است، متأسفانه شاهد این هستیم که در ایران بعضی این موضوع را جدی نگرفته اند. از همین جا از تمامی مردم عزیز ایران می خواهم از فرصت تعطیلات سال نو استفاده نمایند و از مسافرت و حضور در اجتماعات بپرهیزند و در خانه بمانند و اگر این چنین گردد نتایج مثبت آن بزودی نمایان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 988

به "تمرین آزادکاران زیر نظر کادر فنی در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین آزادکاران زیر نظر کادر فنی در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید