(تصاویر) چارلی چاپلین پاکستان مشهور شد!

به گزارش بیباپ، یک شهروند 28 ساله در پاکستان خود را به شکل و شمایل چارلی چاپلین درآورده تا لبخند را بر لبان مردم کشورش بنشاند.

(تصاویر) چارلی چاپلین پاکستان مشهور شد!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، عثمان خان تا پیش از این در کنار جاده اسباب بازی بچه ها می فروخت، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد کاسبی او کساد گردد. حالا در شهر شلوغ پیشاور عثمان خان با کلاه بولر، عصا و سبیل چارلی چاپلین در خیابان ها قدم می زند و با انجام حرکات مختلف مردم را سرگرم می نماید.

عثمان می گوید که ویروس کرونا باعث افزایش استرس در مردم شده است. علاقه ام به فیلم های چارلی چاپلین باعث شد که خود را شبیه او نموده و با این کار مردم را شاد کنم.

وی گفت که لبخند زدن مردم با کمدی بی صدا سخت است.

طی دو ماه عثمان خان بیش از 800 هزار دنبال کننده در شبکه های اجتماعی به دست آورده است، افرادی که به گفته او از سراسر دنیا هستند.

این هنرمند امیدوار است که تهیه کنندگان سینما و تلویزیون نیز متوجه او شوند. عثمان خان گفته که اگر روزی ثروتمند گردد درآمد خود را با فقرا تقسیم می نماید.

عثمان خان همانند چارلی چاپلین که از یک خانواده فقیر به شهرت دنیای رسید از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نیست و امیدوار است که وضع اقتصادی خوبی پیدا کند.

این شهروند پاکستانی همچنین گفت که وقتی از خانه خارج می شوم در ها را به روی مسائل خود می بندم و به دنبال خوشبختی دیگران هستم.

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1557

به "(تصاویر) چارلی چاپلین پاکستان مشهور شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) چارلی چاپلین پاکستان مشهور شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید