ترمیم تخصصی کارکنان قرارداد موقت نفت ابلاغ شد

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت نفت، متن ابلاغیه بیژن زنگنه به فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، برای اجرای مفاد بند (10) ابلاغیه شماره 188-2/20 مورخ 22/3/1397 و مصوبه شماره 136 مورخ 21/3/1397 شورای اداری و استخدامی صنعت نفت به توضیح زیر است:

ترمیم تخصصی کارکنان قرارداد موقت نفت ابلاغ شد

در اجرای مفاد بند (10) ابلاغیه فوق الذکر با هدف بهبود وضع معیشت نیروهای قرارداد مدت موقت فعال در گروه ­های شغلی اصلی - تخصصی که به صورت مستقیم در عملیات فراوری و بهره برداری چهار شرکت اصلی مشغول به کار هستند، موارد زیر ابلاغ می گردد:

1- از ابتدای اردیبهشت ماه سال 1397 درصدی از میانگین حقوق و کلیه فوق العاده های مصوب کارمندان رسمی متناظر (که طبق مقررات قانونی به ایشان تعلق می گیرد) به عنوان شاخص، مبنای محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارمندان مدت موقت شاغل در گروه های شغلی اصلی - تخصصی عملیات فراوری و بهره برداری منظور گردد.

2- گروه های شغلی اصلی- تخصصی عملیات فراوری و بهره­ برداری توسط شورای اداری صنعت نفت مشخص و ابلاغ گردد.

3- افرادی مشمول این ابلاغیه هستند که قراردادهای منعقده با ایشان از سال 1395 به بعد در گروه ­های شغلی اصلی - تخصصی بوده و از همان سال تاکنون در این مشاغل کار نموده ­اند. مدیران ذیربط در مقابل تأیید درستی این اطلاعات مستقیماً مسئولیت خواهند داشت (ملاک اطلاعات ثبت شده در سیستم جامع نیروی انسانی وزارت نفت است).

4- برای اصلاح عدم تناسب­ های موجود در پرداخت به کارکنان مدت موقت با مشاغل مشابه، شرایط کنترلی برای مشخص حقوق جدید تعریف و اعمال گردد.

5- در مشخص درصد مذکور در بند (1)، محدودیت های بودجه­ ای و اقتصادی شرکت­ های اصلی مدنظر قرار گیرد.

شورای اداری صنعت نفت موظف است موارد فوق را حداکثر تا یک هفته پس از این ابلاغیه به منظور تأیید وزیر ارائه کند و شرکت­ های اصلی، پرداخت­ های مرتبط را حداکثر تا 18 بهمن ماه به انجام برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 149

به "ترمیم تخصصی کارکنان قرارداد موقت نفت ابلاغ شد" امتیاز دهید

6 کاربر به "ترمیم تخصصی کارکنان قرارداد موقت نفت ابلاغ شد" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمیم تخصصی کارکنان قرارداد موقت نفت ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید