ترامپ با مدرسه رفتن پسر و نوه هایش مسئله ای ندارد

به گزارش بیباپ، ئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به اینکه آیا طرحی برای تدوین استراتژی ملی برای یاری به بازگشایی مدارس دارد و آیا از فرستادن بچه ها خانواده اش به مدرسه احساس ایمنی می نماید، گفت: مسئله ای با آن ندارم و معلوم است که یک استراتژی ملی داریم اما همانطور که می دانید، در نهایت این به نظر فرمانداران ایالات بستگی دارد.

ترامپ با مدرسه رفتن پسر و نوه هایش مسئله ای ندارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری چهارشنبه به خبرنگاران گفت: دوست دارم شاهد بازگشایی 100 درصدی مدارس باشم و این کار را در نهایت تدابیر ایمنی انجام می دهیم. ما آن را با احتیاط انجام می دهیم. مسئله ای ندارم که پسرم بارون و نوه هایم در پاییز به مدرسه بروند.

ترامپ با بیان اینکه دولتش در حال آنالیز تحقیقاتی مرتبط با انتقال ویروس از بچه ها و سهولت انتقال آن همانند بزرگسالان است، گفت: اکنون آنها به راحتی آن را نمی گیرند. آنها به سادگی آن را به خانه نمی آورند و اگر هم مبتلا شوند، سریعتر خوب می شوند. ما این حقیقت را آنالیز می کنیم. این یک عامل است و ما با جدیت آن را آنالیز می کنیم.

بارون ترامپ، کوچکترین فرزند رئیس جمهوری آمریکا 14 سال سن دارد. ترامپ 10 نوه دارد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1251

به "ترامپ با مدرسه رفتن پسر و نوه هایش مسئله ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با مدرسه رفتن پسر و نوه هایش مسئله ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید