بازی امروز بر سهام پرسپولیس اثر می گذارد؟

به گزارش بیباپ، وزیر ورزش از عرضه سهام تیم پرسپولیس در بازار سهام تا آخر پاییز خبر داده بود، اما هنوز هیچ خبری از عرضه این نماد نیست. آیا پرسپولیس به بورس می آید؟

بازی امروز بر سهام پرسپولیس اثر می گذارد؟

به گزارش تجارت نیوز، در حالی که قرار بود سهام تیم پرسپولیس تا اخر آذر ماه در بورس عرضه گردد، اما انگار خبری از این عرضه نیست.

محمد خبری زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با عرضه تیم پرسپولیس در بازار سهام گفت: می توان به جرات گفت تنها جایی که قانون سفت و سخت دارد پذیرش سازمان بورس است. تا جایی که من اطلاع دارم هیچ کدام از تیم های ایرانی به دلیل شفاف نبودن صورت اقتصادی نمی توانند در بورس عرضه شوند. تیم پرسپولس درآمدی ندارد و از طرفی صورت اقتصادی و دارایی نیز ندارد و به همین دلیل پذیرشش در بورس امکان پذیر نیست.

این کارشناس در ادامه گفت: تیم پرسپولس زیان ده است و خصوصی سازی در کشور ما به نوعی یک نمایش تبلیغاتی است، اما عرضه این تیم ها در بورس قانونا عملی نیست.

این کارشناس در رابطه با تاثیر نتیجه مسابقات پرسپولیس در ارزش واگذاری این نماد گفت: با احتمال اینکه نماد پرسپولیس در بورس عرضه گردد اول باید دارایی هایی به این تیم تعلق بگیرد و عملکرد این نماد در بورس بر اساس دارایی های این تیم سنجیده گردد. اما بازی های مهم به دلیل اینکه برای تیم درآمدزایی می نماید بر عملکرد این نماد در بازار سهام موثر است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1508

به "بازی امروز بر سهام پرسپولیس اثر می گذارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی امروز بر سهام پرسپولیس اثر می گذارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید