ایراد نماینده استقلال به فتاحی، میزبانی سرخابی ها از رقبا در فاصله یک روز

به گزارش بیباپ، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی با حضور دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس، نمایندگان باشگاه ها و اصحاب رسانه برگزار گردید.

ایراد نماینده استقلال به فتاحی، میزبانی سرخابی ها از رقبا در فاصله یک روز

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی امروز در سازمان لیگ برگزار گردید و سپهر حیدری و فراز فاطمی میهمان این مراسم بودند.

در همان ابتدای مراسم سعید فتاحی اعلام نمود ورزشگاه پارس شیراز به عنوان میزبان فینال جام حذفی این دوره انتخاب شده و با قول هایی که به ما داده اند چمن ورزشگاه این ورزشگاه نیز در حال آماده سازی است. البته قول داده اند بلیت فروشی این مسابقه به صورت اینترنتی و با گیت های بلیت فروشی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه 16 تیم در این مرحله حضور دارند در مورد اینکه اگر دو تیم استقلال و پرسپولیس به یکدیگر برخورد می کردند آیا قانون 90 به 10 در این مسابقه اجرا می شد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه در مسابقه گذشته این اتفاق رخ نداده ما باید طبق آئین نامه که همان قانون 90 به 10 است همه چیز را اجرا کنیم ولی اگر دو تیم به یکدیگر برخورد می کردند همه چیز در جلسه پیش از بازی تعیین می شد.

به گزارش فارس، برای اعلام تیم ها سعید فتاحی از نام استقلال تهران استفاده کرد که این موضوع واکنش محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال را در پی داشت.

وی تاکید داشت که استقلال باید با نام استقلال ایران یاد گردد و البته فتاحی اشاره نمود چون در این مرحله تیمی مثل استقلال ماهشهر وجود دارد ما از استقلال تهران و استقلال ماهشهر نام بردیم.

فتاحی همچنین در حاشیه این مراسم اعلام نمود که شنبه برنامه بازی ها اعلام می گردد ولی با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو میزبان هستند باید از مسئولان ورزشگاه آزادی استعلام بگیریم که آیا می گردد در فاصله یک روز دو بازی تیم های استقلال و فجرسپاسی و پرسپولیس با نفت آبادان در این ورزشگاه برگزار گردد یا خیر.

با اعلام فتاحی مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روزهای 24 و 25 مهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 510

به "ایراد نماینده استقلال به فتاحی، میزبانی سرخابی ها از رقبا در فاصله یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراد نماینده استقلال به فتاحی، میزبانی سرخابی ها از رقبا در فاصله یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید