انتقاد رامنی از جمهوری خواهان برای کارشکنی در جهت تایید پیروزی بایدن

به گزارش بیباپ، سناتور ایالت یوتا می گوید جمهوری خواهان با تلاش برای مانع تراشی در جهت تایید ریاست جمهوری بایدن تنها اعتماد عمومی را هدف قرار می دهند.

انتقاد رامنی از جمهوری خواهان برای کارشکنی در جهت تایید پیروزی بایدن

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا، سناتور جمهوری خواه ایالت یوتا تلاش هم حزبی های خود برای زیر سوال بردن نتیجه آرا الکترال انتخابات سوم نوامبر را تهدیدی علیه اعتماد عمومی مطرح نمود.

سناتور میت رامنی در واکنش به تلاش دست کم 12 سناتور جمهوری خواه برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در جلسه پیش روی سنا گفت: آن ها اعتماد عمومی را به خطر می اندازند.

او تاکید کرد: ترفند فاحش برای رد انتخاب کنندگان ممکن است جاه طلبی سیاسی برخی را تقویت کند، اما جمهوری دموکراتیک ما را به طور خطرناکی تهدید می کند. قدرت کنگره در رد آرا الکترال به افراطی ترین و غیرمعمول ترین شرایط اختصاص دارد.

رامنی پیش از این به خبرنگاران گفته بود که اعتراض به نتیجه آرا الکترال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تنها به انتشار شایعه دروغ مبنی بر سرقت انتخابات کمک خواهد کرد. این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شخصا از تلاش سناتور های جمهوری خواه برای به چالش کشیدن پیروزی جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات استقبال کرد.

تد کروز، ران جانسون، جیمز لانکفورد، استیو دینز، جان کندی، مارشا بلک برن، مایک بران، سینتیا لومیس، راجر مارشال، بیل هاگرتی و تامی تابرویل سناتور های جمهوری خواهی هستند که قصد دارند تا روز چهارشنبه هفته جاری در مجلس سنای این کشور پیروزی بایدن را رد کنند.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی و رقیب بایدن، از هواداران خود خواسته است تا به سناتور های این حزب فشار آورده و به نتایج انتخابات در ایالت های کلیدی در نشست چهارشنبه هفته جاری مصادف با 6 ژانویه 2021 (17 دی 1399) اعتراض کنند.

در این تاریخ مجلس سنا به ریاست مایک پنس معاون ترامپ، برگزار خواهد شد که در آن آرای الکترالِ انتخابات سال جاری اعلام می شود. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1688

به "انتقاد رامنی از جمهوری خواهان برای کارشکنی در جهت تایید پیروزی بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رامنی از جمهوری خواهان برای کارشکنی در جهت تایید پیروزی بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید