اعزام سالانه فرماندهان برتر دافوس به کشورهای ایتالیا و فرانسه

به گزارش بیباپ، خبرنگاران: رئیس دانشکده دافوس(دانشکده فرماندهان نظامی) با اشاره به جزئیاتی از زمان ثبت نام در دوره فرماندهان ناجا، از اعزام سالانه فارغ التحصیلان برتر این دوره به کشورهای فرانسه، ایتالیا، الجزایر، ترکیه و پاکستان اطلاع داد.

اعزام سالانه فرماندهان برتر دافوس به کشورهای ایتالیا و فرانسه

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

سردار عبدالله هندیانی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرنگاران با اشاره به زمان ثبت نام دوره آینده آزمون دافوس، گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است تا ثبت نام متقاضیان در مهرماه سال جاری انجام گردد و داوطلبان این دوره پس از ثبت نام در مهرماه، در بهمن ماه در آزمون سال 94 شرکت نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره بعدی دافوس، گفت: ظرفیت پذیرش سال جاری نیز همچون سال گذشته و معادل 100 نفر بوده، اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال ارتقای این ظرفیت در دوره های آینده هستیم.

رئیس دانشکده دافوس دانشگاه علوم انتظامی امین به پیش بینی کردن فرصت مطالعاتی در خارج از کشور برای دانشجویان دکترای این دانشگاه اشاره نمود و اضافه کرد: در طول برگزاری دوره های دکتری، بازدیدهای خارج از کشور در شورای هماهنگی دانشکده دافوس برای این دانشجویان پیش بینی شده تا مطالعات گروهی دانشجویان در این دوره در قالب این بازدیدها انجام گردد.

هندیانی با بیان اینکه این سفرهای خارجی نشان دهنده توجه ویژه به اقدامات مطالعاتی در حوزه های مختلف پلیسی و بهره گیری از تجارب سایر کشورهاست، گفت: در حال حاضر فارغ التحصیلان برتر دانشکده دافوس سالانه به دو بازدید خارجی به منظور آشنایی با تجارب پلیسی کشورهای دیگر همچون کشورهای فرانسه، ایتالیا، الجزایر، پاکستان و ترکیه اعزام می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 549

به "اعزام سالانه فرماندهان برتر دافوس به کشورهای ایتالیا و فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام سالانه فرماندهان برتر دافوس به کشورهای ایتالیا و فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید