اشتغال 1400 نفری در زرند تا پایان سال جاری، تخصیص 15 میلیارد تومان وام کم بهره به بخش صنعت و معدن

به گزارش بیباپ، سرپرست فرمانداری زرند با تاکید بر لزوم انجام تعهدات اشتغال توسط دستگاه های اجرایی شهرستان، از اشتغال 1400 نفری در زرند تا خاتمه سال جاری خبر داد.

اشتغال 1400 نفری در زرند تا پایان سال جاری، تخصیص 15 میلیارد تومان وام کم بهره به بخش صنعت و معدن

به گزارش خبرنگار از ، علی صادق زاده سرپرست فرمانداری زرند با حضور در اولین جلسه کارگروه اشتغال و ستاد اقتصاد مقاومتی خود به عنوان رئیس جدید کارگروه اشتغال شهرستان که در محل فرمانداری و با حضور اعضای این کارگروه برگزار گشت، افزود: در شرایط فعلی بازار و اقتصاد تحریمی کشور، باید به دنبال بهره وری حداکثری و صیانت از اشتغال موجود در سطح شهرستان باشیم و برنامه های کوتاه مدت و دراز مدتی جهت اشتغالزایی و توسعه روز افزون شهرستان، در نظر گرفته شود.

سرپرست فرمانداری زرند همچنین از پیگیری کردن و جذب بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و ارزان قیمت دولتی از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی برای 84 طرح اشتغال روستایی در شهرستان زرند، خبر داد و شرح داد: باید با استفاده از این تسهیلات در سال جاری، ظرفیت ها و پتانسیل های روستا ها بیش از پیش در جهت اشتغالزایی پایدار حداکثری تقویت شود.

علی صادق زاده در ادامه خواستار اهتمام جدی دستگاه های اجرایی و تعامل و همکاری بین بخشی آن ها در خصوص تحقق سهم 1418 نفری اشتغال شهرستان در سامانه ملی رصد شد و گفت: با رویکرد جدیدی باید از تمام ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار و ایجاد کارآفرینی در سال 98 استفاده شود.

نماینده عالی دولت، فعال شدن بیش از پیش بخش صنایع و معادن در شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی نمود و از آن به عنوان انقلاب صنعتی، شغلی در زرند نام برد و به همین دلیل و حمایت ویژه از این بخش، از اختصاص بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال کم بهره بانکی برای بخش صنعت و معدن زرند خبر داد.

هادی ایرانمنش دبیر کارگروه و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بیان داشت: تعهد مورد پیش بینی دستگاه های اجرایی شهرستان در سامانه رصد ابلاغ شده و دستگاه ها موظف به عملیاتی شدن سهم خود در سامانه رصد هستند تا بتوانیم به مانند سال های قبل با افتخار، تعهد اشتغالزایی شهرستان را به طور صد درصدی و حتی بیش از تعهد موجود، برآورده کنیم.

علیرضا ابراهیمی کارشناس اشتغال و تعاون این اداره نیز ضمن ارائه برنامه کارگروه اشتغال در سال 98، گزارشی از عملکرد کارگروه اشتغال و کمیته نظارت بر طرح های روستایی از ابتدا سال 97 تا کنون را ارائه داد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 252

به "اشتغال 1400 نفری در زرند تا پایان سال جاری، تخصیص 15 میلیارد تومان وام کم بهره به بخش صنعت و معدن" امتیاز دهید

1 کاربر به "اشتغال 1400 نفری در زرند تا پایان سال جاری، تخصیص 15 میلیارد تومان وام کم بهره به بخش صنعت و معدن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال 1400 نفری در زرند تا پایان سال جاری، تخصیص 15 میلیارد تومان وام کم بهره به بخش صنعت و معدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید