اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت های گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش بیباپ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تداوم و اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت گردشگری در این استان اطلاع داد.

اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت های گردشگری در آذربایجان شرقی

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار مدیرکل استان در جلسه پایش و آنالیز پروژه های این اداره کل گفت: با توجه به اعتبارات موجود، تمرکز امسال بر اتمام پروژه های نیمه تمام خواهد بود.

او ادامه داد: تعداد پروژه های اداره کل به نسبت چهار سال گذشته قریب به 400 درصد افزایش داشته است.

او اضافه کرد: طبق هماهنگی های اجرا شده با مقامات ارشد استانی، به طور هم زمان تعداد 807 پروژه مرمتی، زیرساخت گردشگری و مطالعاتی شامل 167 پروژه اداره کل، 161 پروژه مشارکتی با سایر دستگاه های دولتی و نهادها، 370 پروژه مشارکتی با بخش خصوصی، 29 پروژه مطالعاتی، پژوهشی و باستان شناسی و 80 پروژه ثبت ملی آثار در راستای توسعه گردشگری استان با موضوع شهرستان ها با نظارت دفتر فنی معاونت میراث فرهنگی استان در حال اجراست، در کوششیم با اولویت بندی اجرا شده پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالا را تا خاتمه امسال به خاتمه برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اعلام کرد: این پروژه ها باهمت و کوشش جهادی کارکنان خدوم اداره کل استان میسر شده و شایسته قدردانی است.

در این جلسه معاونان میراث فرهنگی، سرمایه گذاری و گردشگری استان گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته در راستای پروژه ها ارائه دادند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 522

به "اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت های گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 807 پروژه مرمتی و زیرساخت های گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید