شروع دوباره تمرینات شاگردان رضا یزدانی برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کشتی

به گزارش بیباپ، درحالیکه قرار نیست دور برگشت لیگ برتر کشتی با تعویق دوباره ای روبرو باشد، دور جدید تمرینات استقلالی ها در قرنطینه از امروز شروع شد.

شروع دوباره تمرینات شاگردان رضا یزدانی برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کشتی

به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ اعلام نمود که با وجود وضع محدودیت های جدید در کشور و تعطیلی چند هفته ای بیشتر شهرها، قرار نیست لیگ کشتی عقب بیفتد چراکه وزارت بهداشت با تاکید بر اجرای پروتکل های قبلی، منعی برای برگزاری مسابقات در نظر نگرفته و همچنین وزارت ورزش نیز در نظر دارد در این ایام که کشور به تعطیلی کشیده شده، مسابقات ورزشی برگزار گردد.

به همین دلیل قرار است دور برگشت لیگ برتر کشتی باز هم به صورت متمرکز و در 4 گروه الف و ب و آزاد و فرنگی از نهم آذرماه شروع گردد.

تیم استقلال که با راهنمایی رضا یزدانی صدرنشین گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد شد، از امروز دور جدید تمریناتش را در سالن دنیابخت توفیق شروع کرد.

اینطور که اعلام شده و اگر باز هم کرونا تغییری در برنامه ها ایجاد نکند، قرار است پرونده لیگ سال 99 کشتی در سرانجام آذر ماه بسته گردد تا تداخلی با برنامه های تیم های ملی آزاد و فرنگی که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه و گزینشی المپیک آماده می نمایند، ایجاد نگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1455

به "شروع دوباره تمرینات شاگردان رضا یزدانی برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوباره تمرینات شاگردان رضا یزدانی برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید