آرمان رمضانی: نیم فصل هم نمی شد بالاخره یک روز به استقلال می آمدم

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، آرمان رمضانی مهاجم تیم استقلال در مورد آخرین شرایط خودش و تیمش گفت: شرایط خیلی بهتر شده و تمرینات به خوبی پیش می رود. یکسری مشکلاتی هست که امیدوارم به زودی حل گردد.

آرمان رمضانی: نیم فصل هم نمی شد بالاخره یک روز به استقلال می آمدم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی در مورد گلزنی هایش در دیدارهای رسمی و تدارکاتی گفت: خدا را شکر می کنم، اما واقعیت این است که هنوز کار خاصی برای استقلال نکرده ام و دوست دارم اتفاقات مهم تر و عظیم تری برایم در استقلال بیفتد.

مهاجم آبی پوشان گفت: سال جاری یکسری برخوردها در ابتدا با من شد و من در مقابل سعی کردم به همه احترام بگذارم و در مقابل این حرف ها هم سکوت کردم. بعد از آنکه به استقلال آمدم همه استقلالی ها به من یاری کردند. آقا فرهاد، بازیکنان و طرفداران همه به من یاری کردند که از همه آنها ممنون هستم. به من انگیزه دادند و شرایطم بهتر شد.

رمضانی در مورد تصمیمی که برای پیوستن به استقلال گرفت بیان داشت: اول فصل هم قرار بود به استقلال بیایم که اتفاقاتی افتاد که بعداً درباره آن صحبت می کنم و این اتفاقات باعث شد که اول فصل به استقلال نیایم. اگر نیم فصل هم آبی پوش نمی شدم، قطعاً طوری کار می کردم که بالاخره یک روزی پیراهن این تیم را بپوشم.

بازیکن استقلال تاکید نمود: با تلاشی که انجام می دهیم و حمایت طرفداران امیدواریم که حتماً قهرمان جام حذفی شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1958

به "آرمان رمضانی: نیم فصل هم نمی شد بالاخره یک روز به استقلال می آمدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان رمضانی: نیم فصل هم نمی شد بالاخره یک روز به استقلال می آمدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید